pondělí 2. října 2017

Project Life - 27. týden 2017


V dnešním příspěvku Vám ukáži stránku, která je hotová raz dva, což většina "PLkářek" upřednostňuje, protože, bohužel, jako každému i mně chybí důležitá věc ke tvoření a to je čas... I já jsem nyní nucena trochu zmírnit zdobení a různé vychytávky v mém PL a má to tři důvody - za prvé nemám tolik času (přeci jen tři děti, domácnost, úkoly, kroužky, vrcholový sport, atp. zaberou opravdu moře času), za druhé kromě klasického Project Life alba je potřeba dělat letní album,...

 ale po létě je už potřeba začít s přípravou a plánováním na album Advent denně (December Daily), je přeci už ŘÍJEN a za třetí vzdušné stránky s málo zdobením jsou nyní IN tak proč toho nevyužít (a ještě ušetřit za materiál :-). Takže tímto oslovuji ty z vás, které si říkáte, že nemáte na nějaké tvoření čas, pojďte do toho, jde to i rychle :-)

Při tvorbě této dvoustrany jsem si nejdřív vybrala kapsy. Na levou stranu použila můj nejoblíbenější design A a na pravou okénka 4x4 inch. Jako podkladový papír k výrobě kartiček jsem použila papír z kolekce LiveMore a to obě jeho strany. Text na pravé straně je vytištěný na bílý papír a druhý na vellum.




Na úvodní kartičku týdne je tedy použitý tento papír, výseky z kolekce LiveMore a růžový nápis Magic z výseků Indigo Hills. Barevně odpovídá, takže se dá bezva zkombinovat. Trochu šití, washi pásky, bílý papír a nějaké vyražené výseky z papíru, který se dá použít z vrstvení, abychom ušetřili místo (tzn. že vlaječky a různé menší výseky se vyrazí v místě, na které se vrství další papír a ten vyříznuté místo překryje a není poté vidět) a úvodka je hotová. Chápu, že ne všichni vlastní Big-Shot, šicí stroj, atp., ale jednoduché tvary se dají i vystříhat a místo šicího stroje postačí jehla a nit.


Na vedlejší fotku jsem použila pouze výsek z Indigo Hills a bohatě stačí.


Fotky jsem různě dozdobila i výřezy z kolekce LiveMore:



Tady u této karty ještě navíc měkké srdce z tohoto archu Oh Happy Life Wild.


Úplně jednoduše: papír z LiveMore kolekce, na to bílý papír a ještě výsek z LiveMore výseků. Jak jednoduché, ale přitom krásné.



A na další výřezy a na nich srdíčka z tohoto archu Sweet Nothings Hearts.



Výsek z Indigo Hills ozdobený zbytkem z podkladového papíru a písmenky Doodlebug.



Jako další zdobení jsem použila sponku na papír s hrnkem, která je zastrčená do "kapsy" z bílého papíru a přišitá do ztracena....



U této karty, kterou jsem vystřihla z rubu růžové, se mi úplně nehodil spodek, tak jsem ho odstřihla, otočila a přišila a hned jde ke stránce mnohem lépe. 




Na fotku se dají také použít písmenka Doodlebug, které využijete ve scrapování skoro všude (ať už při číslování týdnů, nebo psaní různých hesel u fotek, atp.). A mmch vůbec nevadí, že dojdou některé druhy písmen, dají se i kombinovat navzájem.



Toto je pro dnešek vše, mějte se krásně a těším se v listopadu.



Žádné komentáře:

Okomentovat