úterý 20. prosince 2022

Project Life December Daily® 2022 - inspirace DD 2022 den 13. - 17.

Další část inspirace mého Project Life December Daily® 2022 alba, která by měla být až do 24.12. jsem dala raději do nového příspěvku, aby se všechny ty fotky dobře a rychle načítaly.  

Představení tohoto alba jsem vám uvedla již v prvním příspěvku a v předchozím jsou inspirace 1.-12. dne.

Tento rok jsem si jako základ zvolila vánoční sadu HOME FOR CHRISTMAS od Carta Bella. 

Otevírací stránka DD 2022 alba:


Bílou  Scrapbook čtvrtku jsem ořízla na velikost 6 3/4 x 8 1/4 inch a na ni nalepila odklápěcí stránku z jemného/malinko voskovaného vánočního papíru (nepropustí mastnotu, takže jsou vhodné i na balení vánočního cukroví atd.). Do ní jsem vyřízla otvory dle velikosti chipboard (kartonových ozdob) ze sady Home for Christmas Phrase Chipboard 

Stromečky DD 2022 alba:



Další jednoduchá stránka, Scrapbook čtvrtku ze sady  Home For Christmas Collection Kit od Carta Bella jsem ořízla na velikost 6 3/4 x 8 1/4 inch. Ze zbytků jsem vystříhla stejné motivy stromků, které se nachází na velké stránce a pomocí  3D oboustranné samolepky přilepila. Nakonec jsem přivázala zlatou nitku z galanterie. Tuto stránku asi doplním o velkou fotku s trochou textu. 

Vánoční vak DD 2022 alba:


Scrapbook čtvrtku ze sady  Home For Christmas Collection Kit od Carta Bella jsem ořízla na velikost 6 3/4 x 8 1/4 inch.

Na bílou Scrapbook čtvrtku jsem nakreslila tvar pytle a vystříhla a polepila jedním z balících papírů, kterým jsem letos balila dárky pod stromeček. Přidala jsem stuhu z galanterie. Z bílé a černé scrapbook čtvrtky jsem uřízla pruhy a na ně nalepila 
chipboard (kartonové ozdoby) ze sady Home for Christmas Phrase Chipboard .

Sněhové koule DD 2022 alba:



Červenou Scrapbook čtvrtku ze sady  Home For Christmas Collection Kit od Carta Bella jsem ořízla na velikost 6 3/4 x 8 1/4 inch. Na ni jsem nalepila kapsičky, které jsem vytvořila z ....

Vystříhla jsem z černé scrapbook čtvrtky kolečka a na ne našila půl kolečka z fleece z galanterie. Dovnitř jsem vložila kolečka z bílé Scrapbook čtvrtky a ozdobila je stužkou a hřebíčky pro lepší vytahování. 
Na ně nalepila 
chipboard (kartonové ozdoby) ze sady Home for Christmas Phrase Chipboard .

Průhledná kapsa DD 2022 alba:



Černobílou Scrapbook čtvrtku ze sady  Home For Christmas Collection Kit od Carta Bella jsem ořízla na velikost 6 3/4 x 8 1/4 inch. Na ni jsem nalepila kapsu z bílé Scrapbook čtvrtky, do které jsem řezákem vyřezala stromky a podlepila je částečně průhledným vellumem s potiskem fa la la. Nakonec jsem stránku dozdobila enamel nápisy ze sady Evergreen & Holly Puffy a enamel hvězdičkami Mittens & Mistletoe.

Na druhou stránku jsem použila stejný černobílý základ a na něj nalepila foliovou ozdobu zlaté hvězdy  ze sady Oh What Fun Winter Gold Foil Transparent Die-Cut Shapes od Heidi Swapp a na ni nalepila enamel nápis "enjoy" ze sady Evergreen & Holly Puffy.

Otevírací kartičky DD 2022 alba:




Tato stránka se může na první pohled zdát trochu komplikovaná, ale opak je pravdou. 

Scrapbook čtvrtku s vánočními ponožkami ze sady  Home For Christmas Collection Kit od Carta Bella jsem ořízla na velikost 6 3/4 x 8 1/4 inch. Pomocí pauzovacího papíru Vellum 12x12 jsem vyrvořila čtyři kapsy, které jsem na okrajích zahnula a přilepila pomocí  roller lepidla. Děrovačkou jsem udělala otvory na zavěšení. 

Do kapsiček jsem se rozhodla vložit osm malých přehnutých, ozdobených kartiček. Pruh bílé Scrapbook čtvrtky o velikosti 2x4 inch jsem přehnula a na vrchní stranu jsem nalepila třeba i pomocí 3D oboustranné samolepky různé ozdoby Home for Christmas Cardstock Ephemera a samolepky Home for Christmas Element Cardstock Stickers. Kartičku s poštovní schránkou jsem opět ozdobila pomocí kovového hřebíčku

Aby mi kartičky z kapes nevypadly přidala jsem částečně průhledný vellum s potiskem fa la la, který jsem připevnila  pomocí kovového hřebíčku



Žádné komentáře:

Okomentovat