středa 7. prosince 2022

Vánoční přání 2022

 

Krásnou středu všem!

Palčáky a jmelí, tak se doslovně jmenuje nová zimní kolekce od Crate Paper. U Lotky v e-shopu ji najdete pod názvem Mittens & Mistletoe. Je to krásný a rozmanitý materiál, jež se dá použít jak na vánoční přání, tak ale i na zimní stránky v albu, ale o tom až jindy. Já si pro vás dnes připravila inspiraci v podobě přáníček a obálek na darování voucheru či hotovosti.



Prvně začnu darovacími obálkami, jež jsou vytvořené personalizovaně. Objednala si je u mne kamarádka pro děti - kluky, spíš puberťáky. Snažila jsem se tedy o ne moc barevnou a bláznivou obálku. Jako šablonu jsem použila klasickou poštovní obálku od většího přání, jež se dá také pořídit u Lotky.

Jednoduše jsem ji opatrně rozlepila a překreslila tvar na papír, pak už stačilo jen obrys vystřihnout, naskládat a slepit. Je velká 5x7 palců, takže se do ní vleze jak voucher, tak třeba i dopis s větší hotovostí. Použitým materiálem jsou velké papíry Mittens & Mistletoe, papírové výseky a puffy samolepky. Abecedu jsem použila zelenou puffy od PinkFresh Happy Holidays.


Druhá obálka je trošičku barevnější. Kruhový věneček je namalovaný na vysokogramážový kancelářský papír fixem. Doplnila jsem ho papírovými výseky a roztomilými mini puffy samolepkami.


Přání jsem tvořila, tak jak mi papíry a inspirace šla na ruku. vytvořila jsem tak dvě přání na výšku a dvě na šířku v rozměru velké PL kartičky a to 4x6 palců. Jako základ jsem tentokrát použila bílou čtvrtku a ne kupovaný základ na přání.
 

První přání je jednoduché, vytvořené jen pomocí papírových výseků, chipboardové samolepky, kousku provázku a minikolíčků. Prostě přání hotové do 5 minut.

Na druhé přání jsem použila čtvrtku s motivem výpletu na zimním svetru v kombinaci červeno-růžová. Dlouho jsem si myslela, že je to tak už samo o sobě výrazné, že je doplním jen nápisem Veselé Vánoce. Tedy jen do doby, kdy mi padl zrak na starší kolekci od Crate paper a to Snowflake. Zbylo mi pár papírových visaček a mezi nimi i tato červenka se 3D šálou ve stejné barevné paletě jako je čtvrtka. Průchodku v kulichu jsem zakryla červenou bambulkou. Nápis jsem vyměnila za samolepku z předloňské kolekce Crate Paper Hey Santa, jež je ještě na skladě.


 Třetí přání je skládané na výšku, tak aby vytvořilo 3D efekt při vystavení na stůl či krb :) 


K dozdobení jsem opět použila barevné čtvrtky, papírové výseky a mini puffy samolepky. Nic víc netřeba.

A tím se dostáváme k poslednímu čtvrtému přání, které je také skládané do písmenka Z, ale vešla se sem i kapsička na visačky.



Věřím, že jste v dnešním příspěvku našli nějakou tu inspiraci k tvoření a že se vám tahle kolekce zalíbila tak, jako mě. A protože je toto můj poslední letošní předvánoční příspěvek, chtěla bych vám touto cestou poděkovat za přízeň a popřát Vám krásné a klidné prožití vánočních svátků v kruhu svých blízkých.

xoxo

J.



Žádné komentáře:

Okomentovat