úterý 13. prosince 2022

Project life 2021 - Pár dní v červenci I.

 Krásné úterní ráno! V posledních novinkách se objevila i jedna hodně barevná kolekce ... a z té vám dneska ukážu inspiraci.






Stále jsem ještě ve fotoalbu z loňského roka ... doženu to někdy ... žejo? 🙈😁

Kolekcí, ze které jsem lepila tyto dvě kapsové stránky, je DELIGHFUL od Pink Fresh. Je poměrně hodně barevná, ale zároveň tak akorát. 

Na první stránku mi vyšla kapsa se čtverci - 4x malý a 2x velký ... ze sady papírů jsem si udělala kartičky a nalepila na ně fotky. Potom jsem si prolistovala balíček papírových ozdob a našla ty, které se mi budou hodit. Našla jsem mezi nimi i tento větvičkový věneček. Ten se mi líbil natolik, že jsem se rozhodla ho trošku pošetřit a přestřihla jsem ho vejpůl a pod fotku zastrčila jen půlku 😁 Nakonec jsem kartičky s fotkami dozobila puffíky a přidala štítek.






Protější kapsou je asi ta nejvíc klasická - 2x malá kartička a 1x velká kartička. Opět jsem si ze sady papírů nařezala kartičky. Proces byl také stejný. Nalepila jsem fotky na kartičky a pak probrala papírové ozdoby a fotky ozdobila. Nezapomněla jsem ani na můj klasický štítek.





Ahoj a těším se příště!

Bára



Žádné komentáře:

Okomentovat