pondělí 19. prosince 2022

Vánoční přáníčka pro paní učitelky

Hezké adventní pondělí,

dnes pro Vás mám přáníčka, která jsem vyráběla pro paní učitelky do školy.

Z letošních vánočních kolekcí se mi nejvíce líbila Mittens and mistletoe od Crate paper a tu jsem také na přáníčka využila. 

Na první přáníčko jsem využila (po delší době) Big shot. Do podkladového papíru jsem Big shotem vyřízla vzor a také jsem do bílého přáníčka vyřízla část kruhu. Tuto část jsem pak podlepila výřezem se vzorem a dozdobila papírovými výseky také z kolekce Mittens and mistletoe.

 

 

Druhé přáníčko jsem vytvořila vrstvením natrhaných velkých papírů. Natrhala jsem si proužky a ty jsem nalepovala přes sebe a vedle sebe :-D. Opět jsem jen doplnila kartonovými výseky.

 


Na další dvě přáníčka jsem opět využila Big shot  a doplnila jsem je kartonovými výseky a mašličkou.

 


A ještě poslední přáníčko, na kterém také hraje hlavní roli kolekce Mittens and mistletoe.

A to je ode mne pro dnešek vše. Zároveň je to můj poslední příspěvek na blog Scrapylife. Děkuji všem, kdo četl moje příspěvky. Sice již nebudu přispívat, ale blog scrapylife budu jisto jistě sledovat dál.

Krásné Vánoce a hodně štěstí do roku 2023

Kája



Žádné komentáře:

Okomentovat