středa 28. prosince 2022

Layout Mittens & Mistletoe

Krásný den všem,

věřím, že jste si užili dosyta vánočních radovánek, návštěv příbuzných a třeba i sledování pohádek v televizi a teď konečně nastal čas na oblíbené tvoření.

Jsem si jistá, že jste pod stromečkem našli nějakou tu papírovou radost. Já ano, ale než se pustím do tvoření nového alba, chci si dodělat pár starých restů. Tím byla série fotek z Vánoc roku 2013. K ruce jsem si vzala kit od Crate Paper Mittens & Mistletoe.

 

Jako základ jsem použila bílou čtvrtku, na kterou jsem pak vrstvila papíry z kolekce Mittens & Mistletoe. Pod fotografie jsem použila různě barevné zbytky pásů, jež mi zůstaly po výrobě přáníček. Na levou stranu jsem nakonec použila frázový papír, různě podlepený 3D čtverečky pro efekt.


Doplnila jsem je žlutou chipboardovou samolepící hvězdičkou.


Jednu frázi jsem si vystřihla a nalepila i k fotkám.


 

Díky raznici s hvězdou jsem si mohla ozdobit rohy, doplnila jsem je pak malou puffy samolepkou hvězdičky.


Pak už jen stačilo dolepit chipboardový nápis JOY a layout je hotov.

Do nového roku 2023 vám přeji mnoho zdraví, štěstí, lásky a úspěchů a v neposlední řadě čas na tvoření alb či jiných papírových radostí.

Těsím se na Vás v roce 2023! A moc děkuji za přízeň v letošním roce i v těch minulých! 

Mějte se krásně!

J.




Žádné komentáře:

Okomentovat