pátek 9. prosince 2022

Project Life December Daily® 2022 - inspirace DD 2022 den 1.-12.

Od dnešního dne tj. 2.12. budu do tohoto příspěvku přidávat každodenní inspraci z mého Project Life December Daily® 2022 alba, která by měla být až do 24.12.   

Představení tohoto alba jsem vám uvedla již v předchozím příspěvku

Tento rok jsem si jako základ zvolila vánoční sadu HOME FOR CHRISTMAS od Carta Bella. 


Knížka DD 2022 alba:



Scrapbook čtvrtku s květy ze sady  Home For Christmas Collection Kit od Carta Bella jsem ořízla na velikost 6 3/4 x 8 1/4 inch do které jsem vyřízla otvor s cca 1 inch okraji a děrovačkou udělala otvory na zavěšení. Z přebytku odřezu jsem vystříhla některé květy, které jsem podlepila pomocí 3D oboustranné samolepky

Aby se dala "knížka"otevírat a při naplnění zůstala bezpečně zavřená pomocí crop-a-dile jsem připevnila eyelets (očka) a na druhé straně provázek. 

Dovnitř jsem vlepila papíry z bílé Scrapbook čtvrtky a barevné Scrapbook čtvrtky ze sady Home For Christmas Collection Kit od Carta Bella.

Stránka s otevíracími elementy DD 2022 alba:



Červenou Scrapbook čtvrtku ze sady  Home For Christmas Collection Kit od Carta Bella jsem ořízla na velikost 6 3/4 x 8 1/4 inch do které jsem děrovačkou udělala otvory na zavěšení. Pak jsem postupně pokládala různé papírové výřezy ze  sady ozdob Home for Christmas Cardstock Ephemera dokud jsem si nebyla jistá vzhledem, souměrností a barevným laděním. Šlo mi o to, abych dosáhla tvaru stromku. 

Podle jednotlivý tvarů vybraných papírových výseků jsem vyřízla otvory do podkladové Scrapbook čtvrtky. Stejně tak jsem podle jednotlivý tvarů vybraných papírových výseků vystříhla další čtvrtky tvarů - od každého tři. Stejné výřezy jsem k sobě slepila a pak vlepila do výřezu v červené Scrapbook čtvrtce -> vznikl několika stránkový efekt do které budu psát nějaké texty. 

Horní papírový výřez ze  sady ozdob Home for Christmas Cardstock Ephemera  jsem připevnila pomocí kovového hřebíčku. A mezi jednotlivá "patra" jsem nalepila hvězdičky ze sady enamelek Mittens & Mistletoe.

Otevírací PL kartičky DD 2022 alba:



Sada Home For Christmas Collection Kit od Carta Bella obsahuje i Scrapbook čtvrtku, ze které si můžete vyříznout Project Life kartičky o velikosti 4x6 inch. Já si vybrala dvě se světlým pozadím a vyřízla je tak, aby se daly otevírat. Pro snadnejší otevírání jsem nalepila Index Tab. Tyto plastové etikety se mohou nahradit i její papírovou verzí v mnoha designech. Kartičky jsem podlepila bílou Scrapbook čtvrtkou a udělala z nich kapsy na pozdější přidání fotek atd. 

Nakonec jsem vše nalepila na stránku vyřízlou z průhledné folie na velikost 6 3/4 x 8 1/4 inch. Tuto stranu jsem doplnila další  průhlednou folií (vlevo) a na ni nalepila tři samolepky Home for Christmas Element Cardstock Stickers.

Stránka s Action Wooble DD 2022 alba:



Další jednoduchá stránka, Scrapbook čtvrtku ze sady  Home For Christmas Collection Kit od Carta Bella jsem ořízla na velikost 6 3/4 x 8 1/4 inch. Ze zbytků jsem vystříhla stejné motivy, které se nachází na velké stránce a pomocí  3D oboustranné samolepky a některé pomocí spirály Action Wooble (po cvrnknutí se klepe), přilepila. Tuto stránku asi doplním o velkou fotku s trochou textu. 

Oblečená Project Life kapsa DD 2022 alba:


Už z názvu vyplývá, že jsem na Project Life kapsu něco nalepila...  Zelenou Scrapbook čtvrtku ze sady  Home For Christmas Collection Kit od Carta Bella jsem ořízla na velikost 3 3/4 x 8 1/4 inch do které jsem děrovačkou udělala otvory na zavěšení. Do takto připraveného pruhu Scrapbook čtvrtky jsem vyřízla otvory o velikosti 3x4 inch a následně nalepila na plastovou Project Life kapsu.

Dovnitř kapes jsem zatím přidala dvě Project Life kartičky vyříznuté ze Scrapbook čtvrtky ze sady Home For Christmas Collection Kit od Carta Bella. 

Papírový výsek stromku  ze  sady ozdob Home for Christmas Cardstock Ephemera jsem přilepila pomocí spirály Action Wooble, takže když do stromku cvrnknete, klepe se :-)

Vodopád DD 2022 alba:



Výrobu této vychytávky si musím vždy vygooglovat (Waterfall card), protože ji z hlavy nikdy nesestavím. 

Použila jsem bílou Scrapbook čtvrtku, Project Life kartičky o velikosti 3x4 inch, které jsem vyřízla ze Scrapbook čtvrtky ze sady Home For Christmas Collection Kit od Carta Bella a na spodní část jsem nalepila kousek papírové samolepky, která je součástí sady HOME FOR CHRISTMAS od Carta Bella, ale prodává se i samostatně Home for Christmas Element Cardstock Stickers

Do vodopádu plánuji přidat nějaké fotky, texty a mož ho ještě trochu dozdobím. 

Spižírna DD 2022 alba:



Vánoce a svátky mám spojené nejen s předvánočním "blázněním", ale i se setkáními s rodinou a přáteli. K tomu patří i něco dobrého a nějaké ty dárky. Když jsem naskladňovala 3D shakery Evergreen & Holly Shaker Mason Jar, věděla jsem, že v mém vánočním albu 2022 určitě budou. Tyhle zavařovací sklenice jednoznačně patří do spižírny a tak jsem si jednu vytvořila. 

Grafix mléčnou tuhou folii jsem ořízla do velikosti 6 3/4 x 8 1/4 inch, nalepila na ni proužky hnědé Scrapbook čtvrtky, která znázorňuje police a pak jsem už jen skládala různé papírové výřezy ze  sady ozdob Home for Christmas Cardstock Ephemerachipboard (kartonové) ozdoby ze sady Home for Christmas Phrase Chipboard , papírové samolepky Home for Christmas Element Cardstock Stickers. a zlaté puffy (měkké) samolepky Evergreen & Holly Puffy Phrase stickers. 3D shakery Evergreen & Holly Shaker Mason Jar jsem podlepila bílou Scrapbook čtvrtkou tak, aby se daly otevírat. 

Stránka se záložkou DD 2022 alba:



Jedna z nejjednosušších stránek mého vánočního alba 2022 je právě tato. Na základ jsem použila zelenou Scrapbook čtvrtku ze sady HOME FOR CHRISTMAS od Carta Bella a ořízla ji do velikosti 6 3/4 x 8 1/4 inch. Z černé Scrapbook čtvrtky jsem uřízla vysačku o velikosti 3 x 8 1/4 inch do které jsem děrovačkou udělala otvor na stuhu. Pomocí washi pásky jsem stránky spojila tak, aby se daly otevírat. Nakonec jsem nalepila chipboard (kartonovou ozdobu) ze sady Home for Christmas Phrase Chipboard a zlatou puffy (měkkou) šipku z Evergreen & Holly Puffy Phrase stickers.

Skládaný stromeček DD 2022 alba:



Sada HOME FOR CHRISTMAS od Carta Bella  je úžasná v tom, že se z jejích Scrapbook čtvrtek dají vystříhat různé menší motivy a ty pak seskupit do nějaké koláže. Já se rozhodla pro vytvoření tvaru stromku. Použila jsem jak 
Scrapbook čtvrtky  ze sady HOME FOR CHRISTMAS tak i papírové výřezy ze  sady ozdob Home for Christmas Cardstock Ephemera
- Třeba papírovou schránku na dopis uprostřed stromku jsem vystříhla z velké Scrapbook čtvrtky, vyřízla jsem i otvor na dopisy a zasunula proužek barevného papíru. Pro 3D efekt jsem přidala kovový hřebíček.
- Některé kousky bílé Scrapbook čtvrtky jsem potáhla washi páskou se zlatou folií
- Dále jsem některé čtvercové motivy podlepila bílou Scrapbook čtvrtkou a udělala je otevírací jako knížku.
Další ozdoby jsem podlepila pomocí 3D oboustranné samolepky a to jsem udělala i na pravé straně u některých poštovních schránek, vystříhla jsem je z přebytku odřezků.

Papírová okénka a kapsičky DD 2022 alba: 




Toto album se snažím mít co nejvíce interaktivní, ale jen s minimem námahy na výrobu, prostě nic složitého.                       Na základ jsem použila Scrapbook bílou čtvrtku kterou jsem ořízla do velikosti 6 3/4 x 8 1/4 inch a na ni postupně nalepila šest jednotlivých "ozdob". 

- dvě otevírací okénkavybrala jsem si scrapbook čtvrtku ze sady HOME FOR CHRISTMAS od Carta Bella s motivem vánoční hvězdy. Uřízla jsem dva čtverce do velikosti 2,5 x 2,5 inch a uvnitř pomocí řezáku/skalpelu ořízla tři strany -> otevírací okénko. Plánuji do okének dát fotky nebo texty. - dvě kapsy: ikdyž to tak na fotkách nevypadá, kapsy jsou vyrobené z jemného/malinko voskovaného vánočního papíru (nepropustí mastnotu, takže jsou vhodné i na balení vánočního cukroví atd.), které jsem uřízla na velikost 3x3 inch. Na třech stranách jsem pomocí rýhovačky udělala 0,5 inch záhyby, které jsem přilepila k podkladové  Scrapbook bílé čtvrtce. Pak jsem je dozdobila černými puffy (měkké) samolepkami Evergreen & Holly Puffy Phrase stickers. Na jednu jsem nalepila i Phrase (slova) samolepku Home for Christmas Element Cardstock Stickers a na strany přidala pro 3D efekt  kovové hřebíčky. Dovnitř jsem zasunula visačky ze sady ozdob Home for Christmas Cardstock Ephemera. - plastové kulaté okénko (shaker): tato okénka se prodávají i samostatně v klasickém papírnictví nebo jsou někdy součástí balení různých produktů jako např.: Clara Girl Die-Cuts nebo Saturday Cardstock Ephemera atd. Já do okénka vložila ala sníh a papírovou samolepku, která je součástí sady HOME FOR CHRISTMAS od Carta Bella, ale prodává se i samostatně Home for Christmas Element Cardstock Stickers. Shaker jsem podlepila papírem, aby se sníh nevysypal. Do podkladové  Scrapbook bílé čtvrtky jsem vyřízla kulatý otvor a prostrčila okénko/shaker. Tím, že jsem vše řezala ručně, tak to není dokonalé. Abych nedokonalosti zakryla, nalepila jsem kolem přírodní provázek.
Výřez vánoční ozdoby je ze sady ozdob Home for Christmas Cardstock Ephemera, který jsem nalepila pomocí 3D oboustranné samolepky.
Nakonec jsem pomocí děrovačky udělala otvory na zavěšení do alba.

Plastové kapsy DD 2022 alba:



V mém vánočním December Daily albu většinou bývá jen málo plastových Project Life kapes. Když už je tam mám, tak se snažím používat jiné než ty klasické velikosti 3x4 a 4x6 inch. Nejraději mám malé čtvercové kapsičky o velikosti 2x2 inch. Dá se do nich vložit neskutečné množství malých doplňků; kousků vánočních papírů a stužek, které zrovna ten daný rok používáte; jehličí z vánočního stromku; cedulek z dárků; účtenek a mnoho jiného. 

Já jsem tento rok udělala koláž z kolekce HOME FOR CHRISTMAS od Carta Bella  a dalších doplňků, které v tomto albu používám. 

Základem jsou plastové Project Life kapsy do kterých jsem vložila:
- bílé čtverce Scrapbook papíru a ozdobila je ve spodní části samolepkou, která je součástí sady HOME FOR CHRISTMAS od Carta Bella, ale prodává se i samostatně Home for Christmas Element Cardstock Stickers.
- zlaté a černé puffy (měkké) samolepky jsou Evergreen & Holly Puffy Phrase stickers, které jsem nalepila nejdříve na průhlednou folii a pak teprve vložila do kapsiček.
- dále jsem použila visačku s autíčkem, kterou jsem lehce zastříhla ze sady ozdob Home for Christmas Cardstock Ephemera.
- průhledné ozdoby se zlatými akcenty připevněné sešívačkou jsou ze sady Oh What Fun Winter Gold Foil Transparent Die-Cut Shapes od Heidi Swapp.
- poslední je velká samolepka květiny vánoční hvězdy, která je součástí sady HOME FOR CHRISTMAS od Carta Bella, ale prodává se i samostatně Home for Christmas Element Cardstock Stickers.

Stránka na dopisy pro Ježíška DD 2022 alba:



Každoročně píšeme dopis Ježíškovi i přes to, že jsme všichni tři "relativně" dospělí. Vytvořila jsem stránku s kapsami a vložila záložky. 

Na základ jsem použila Scrapbook čtvrtku ze sady HOME FOR CHRISTMAS od Carta Bella a ořízla ji do velikosti 6 3/4 x 8 1/4 inch. Pomocí pauzovacího papíru Vellum 12x12 jsem vyrvořila dvě kapsy, které jsem na okrají zahnula a přilepila pomocí  roller lepidla. Z druhé strany při samotném tvoření alba nalepím fotku nebo další Scrapbook čtvrtku a tím nevzhlednost přelepím. Nakonec jsem pomocí děrovačky udělala otvory na zavěšení do alba.

Do kapes jsem si předpřipravila tři kartičky. dvě jsou ze sady visaček a výřezů Evergreen & Holly Ephemera Cardstock Die-Cuts a jedna je opět vyříznutá ze Scrapbook čtvrtku ze sady HOME FOR CHRISTMAS od Carta Bella.

- Na kartičku vlevo jsem jen pomocí 3D oboustranné samolepky připevnila vrstvenou ozdobu ze sady 
- Na prostřední kartičku jsem nalepila kulatou visačku a dozdobila ji pomocí samolepek
z archu, který je součástí sady HOME FOR CHRISTMAS od Carta Bella, ale prodává se i samostatně Home for Christmas Element Cardstock Stickers. Zlatá niť je z galanterie. 
- Poslední a nejmenší kartička je opět ze sady visaček a výřezů Evergreen & Holly Ephemera Cardstock Die-Cuts

Já jsem dopis psala na tu nejmenší kartičku přímo, ale kluci psali dopis na papír o velikosti A4. Jen ho následně složím a nalepím z druhé strany výše představených kartiček.

Další várku inspirace najdete ve 3. díle inspirace DD 2022.

Teď už vám přeji krásný a třeba i tvořivý den, 

Charlotta




2 komentáře:

  1. Wow, já nemám slov, tolik nápadů a inspirace. A spižírna, tu si snad budu muset střihnout taky! Lotko, máš můj neskonalý obdiv!

    OdpovědětVymazat