pondělí 24. října 2016

Project life narozeninový den


Dnešní příspěvek bude tak trochu netradiční. Do svého PL alba jsem se rozhodla vložit scrapbookovou 12¨ čtvrtku









Vzhledem k tomu, že jsem měla z narozeninového dne mého syna hodně fotografií vytvořila jsem většinou koláže (Picmonkey) a ty doplnila jen dvěmi PL kartičkami o velikosti 3x4 inch




Na druhou stranu jsem ze svých hoooodně starých zásob vybrala několik 12¨čtvrtek a poměrně dlouho se rozhodovala, kterou zvolím. Vyhrála "divočina", ale nakonec si to docela sedlo. :-)

Fotografii o velikosti 4x6 inch jsem podlepila bílým papírem. Vpravo jsem přidala 7 mini kartiček (podle věku mého syna) na které jsem napsala "Toto vím zcela jiště" - nic závratného.




Nakonec jsem doplnila tři seskupení samolepících ozdob - phrase (slova), chipboard (kartonové) samolepky a puffy (měkké) samolepky.





A to je vše z mého dnešního tvoření.

Přeji krásný týden,

Charlotta




1 komentář:

  1. Ahoj Charlott, máš to moc krásné! Ta 12 je super inspirujicí! J.

    OdpovědětVymazat