středa 26. října 2016

PL - odjezd na Rujánu

V posledním červencovém týdnu jsme vyrazili s rodinou na sever. Do krajiny typických dovolených před rokem 89. Protože moc nemusíme velká horka, byla pro nás dovolená na severu Německa skvělá volba. Po příjezdu sice mrholilo a při první večerní návštěvě u moře jsme byli v mikině a bundě, ale v následujících dnech nám počasí celkem přálo a bylo to i na plavky. 













Pro stránku jsem vybrala kapsu v univerzálním designu A. Do prostřední části jsem použila fotky z prvního oťukávání moře. Dokonce se mi neplánovaně podařilo oříznout pravou fotku tak, že má horizont umístěný ve stejné výšce jako fotka nalevo a vypadá to, že patří k sobě.




Pro úvodní kartičku jsem sáhla do kolekce Favorite things a nápis poskládala z černých glitrových písmenek od Heidi Swapp. Škoda jen, že nemyslela i na velká písmena. K tomu samozřejmě pár nezbytných enamelek. Už si ani nepamatuju, kdy jsem dělala nějakou stránku bez nich. :)




Bílou kartu s textem jsem doplnila kouskem kartičky z kolekce Dreamy a enamelkou.




Doplňkové texty do fotek jsem tiskla na karton, který je následně rozstříhaný na proužky a podlepený 3D páskou.





Ke zdobení jsem využila ještě kovový "odznak" s motivem kotvy, který patří do kolekce Carpe Diem.





Děkuji za nahlédnutí a příští týden zase zde. 
Adéla


Žádné komentáře:

Okomentovat