středa 5. října 2016

PL - výlet do Chlumce

Protože je v létě zážitků i fotek trochu více, nevystačí mi jedna strana/dvoustrana týdně. 

Pro zaznamenání výletu do Chlumce nad Cidlinou jsem tedy vložila ještě jednu kapsu formátu A4. Fotky jsou opět se silnějším bílým rámečkem a vrátila jsem se i ke kolekci Supercute. Je taková jemná a hravá a k prázdninám se mi skvěle hodila. 












Každá strana je trochu jiná - první bílotyrkysová a druhá spíše do růžova. To aby barevně odpovídaly velkým stranám, se kterými sousedí.


Hotové stránky vypadají takto, níže vám ukážu i pár detailů.




Nápis Chlumec je přes dvě kartičky a použila jsem chipboard abecedu se zlatým okrajem. Místo kartičky jsem využila papír z kolekce Take me away a obě části propojila použitím zlatých propisotů z kolekce Better Together od Amy Tangerine.




Jednu z fotek jsem překryla transparentním papírem s vyříznutým srdcem. K fotce je přichycený kovovou samolepkou a pár enamelek prostě nesmí chybět...




Další strana už zdobená moc není. Využila jsem vellumové srdce, které mi zůstalo a ke kartičce jsem ho přišila. Stroj teď bohužel nemám doma, tak jsem musela ručně. Sice mi to chvilku trvalo, ale ještě dám šití šanci, je to takový milý detail.





Přeji pěkný podzim.
Adéla


4 komentáře:

  1. nadhera! ty fotky se sirokym okrajem vypadaji bajecne!! a moc se mi libi to vyriznute srdicko, fakt krasne!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Jani! Ty široké okraje asi jen tak neopustím, dost jsem si je oblíbila. :) A s těmi srdíčky... vyříznuté, nalepené,enamelka atd. si už připadám jak blázen, mám je na každé stránce. 😄

      Vymazat