středa 19. října 2016

PL - prázdninová pohoda

Venku už je podzim a já ve svém albu začínám prázdniny. Myslím, že nejsem s tímto  několikaměsíčním skluzem sama. :) Je ale celkem příjemné připomenout si slunečné dny a upíjet při tom horký čaj...
Dnes pro vás mám připravenou stránku ze začátku prázdnin, kdy bylo ještě dost teplo (a já dost trpěla) a většinu dní jsme trávili na koupališti nebo v parku. Vše je vyladěno do tónů jemně tyrkysové a bílé.
Tentokrát jsem texty netiskla, ale psala rukou, jen na dvě fotky jsem si datumy natiskla Staz-on inkoustem a rotačním razítkem.





Nejdříve vám ukážu pár detailů a nakonec hotovou stránku. 


Tato velká kartička je složená z kartonu ze sady Take me away a ve spodní části je dolepená kartička s místem pro text ze sady Favorite things. Ze 4 fotek jsem si udělala čtvercovou koláž a protože ne všechny byly v dobré kvalitě, nechala jsem dvě z nich černobílé. Navíc jsem je podlepila kouskem šedé čtvrtky, aby koláž na podkladě lépe vynikla.



Sem tam jsem nalepila tyrkysovou enamelku a kartonovou samolepku.



Tato velká kartička je z jemné kolekce Dreamy. Tentokrát jsem ji doplnila o razítko obláčku z kolekce Oh Happy Life


Na pravou horní fotku jsem zase narazítkovala pár srdíček ze stejné sady. 


A u jakého týdne jste teď vy?
Mějte se pěkně.

Adéla


Žádné komentáře:

Okomentovat