úterý 11. října 2016

Dnes na Scrapylife stole - vyhlášení SOUTĚŽE

V tomto týdnu a tím pádem i dnes je na Scrapylife stole hodně rušno. Vlastně nejen na stole. 









V prvé řadě je to odbavení mnoha  objednávek, kterých je o to víc po naskladňování novinek z minulého týdne. Děkuji všem, co mě zahrnujete komplimenty, moc si toho vážím a hodně to pro mě znamená. 



Mimo to, připravuji vše na sobotní Scrapylife PL KLUB, kterému se interně říká "sobotní dýchánek" :-) Už se na vás holky moc těším a kdo by měl ještě zájem, máme poslední volné místo. Kdo u nás na sedánku nikdy nebyl a neví o čem tu píšu, podívejte se na Scrapylife blog do sekce PL Klub, kde si přečtete víc. Schází se tu "banda normálních holek", které probírají úplně všechno a při tom si tvoří většinou PLko :-)



Minulý týden jsem se také pustila do uživatelsky vstřícných  úprav e-shopu Scrapylife v sekci SAMOLEPKY a z větší části je i v této sekci dokončila. 



Spolu s tím, jsem vyhlásila SOUTĚŽ. Psali jste mi nápady, jaké by se vám líbili úpravy a co by vám usnadnilo nákup v e-shopu Scrapylife. Děkuji za vaše typy a pokud to jen trochu technicky půjde, určitě s tím něco udělám. 

Pomocí Random.org jsem vylosovala vítězku:

KATEŘINA MALÁ

 která získává 1/2 sadu novinkové MODERN Core Kit od Becky Higgins.



Vítězce gratuluji a všem přeji krásný týden,

Charlotta


Žádné komentáře:

Okomentovat