pátek 7. října 2016

Na hradě a pod hradem

Přestože podzim již udeřil v plné síle, já stále zpracovávám naší červnovou dovolenou. Snad ji brzy dodělám a budu se moct vrhnout i na další naše letní aktivity :-). A teď k dnešnímu příspěvku. Bude o tom, jak jsme výletili na hradě Pernštejn.


Pro tuto dvojstranu jsem zvolila kapsu designu A a jednu kapsu z této sady. Všechny kartičky jsou z core kitu Better Together.

Protože kartičky jsou samy o sobě dost výrazné, tak jsem na první stránce nepoužila žádné velké zdobení.

Poslední kartička (6x4 inch) této strany je pak spojením fotografie a kartičky (3x4 inch). Oboje je nalepeno na bílé čtvrtce. Doplnila jsem pouze datum pomocí tohoto razítka.


Na protější straně  jsem jako první použila razítko od Technique Tuesday Favorite Things, s nímž jsem na kartičku 3x4 narazítkovala nápis PERFECT.

Další zdobení bylo jen na dvou fotografiích 6x4. V prvním případě jsem použila zlatý rámeček. Ten je také z kolekce Better Together.


V druhém případě jsem pak použila dvě samolepky z tohoto samolepkového bloku. I zde se jedná o kolekci Better Together.

To byl náš výlet na hrad Pernštejn, který se mně osobně velice líbil.
Přeji vám krásný víkend a příští týden opět tady!
Petra


Žádné komentáře:

Okomentovat