pátek 16. září 2016

Stále dovolenkujeme, stále výletíme

Stále jsme na dovolené. Tentokrát vám ukáži, jak jsme jeli na výlet na hrad Svojanov.








Pro obě stránky jsem zvolila kapsu designu A od Becky Higgins. Na první stranu jsem použila kartičky z Value kitu Notes & Things.
Stránky jsem pak jen dozdobila pomocí zlaté abecedy od Heidi Swapp.

Na druhou stranu jsem jako první použila kartičku z core kitu Currently.

Zbylé kartičky jsou z core kitu Better Together, který se mě osobně velice líbí.

Na fotku s klukama je použit propisot taktéž z kolekce Better Together. Kousek písmenka R však zůstal na podkladovém papíře, tak není nápis úplně celý.

Na kartičku s nápisem together je přilepena naše fotka a na ní washi páska s nápisem selfie.

To je pro dnešek vše.
Krásný víkend
Petra


2 komentáře:

  1. Petí, tak ta je povedená moc! Ta kombinace těch kartiček, lístků, písmenek a fotek je fakt super :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Krásný design, opravdu moc povedené!

    OdpovědětVymazat