pondělí 5. září 2016

Scrapylife Project Life Video Tutorial - 17. týden

14 dní uběhlo jako voda a s dalším pondělkem tu je i můj pravidelný Scrapylife Project Life Video tutorial. 

Řekla jsem si, že nastal čas vyzkoušet novou kapsu. Zvolila jsem design S a po všech těch "áčkách" to byla celkem příjemná změna. Jurnaling je klasický napsán na počítači a kartička je dozdobená průhlednou samolepkou. Kartičky jsem použila z kolekce Everyday. Kartičku s nápisem "hello" jsem si šetřila hodně dlouho (bylo mi líto ji použít), ale dnes už na ni přišla řada. Dozdobila jsem ji zlatým štítkem s označením týdne, zlatým srdíčkem a zlatou geo značkou. Na fotku z PL klubu jsem nalepila krásný barevný diamant z Gold foil value kitu - zároveň jsem s ním přikryla ten pracovní "nepořádek" na stole, který fotku trochu rušil (nic proti Jani :))). Na fotku s mým, již bývalým, pracovním koutem, jsem nalepila úplně poslední zlatý foťáček, který jsem měla a Studio Calico je už nevyrábí. Kartička "hello passion" je dárek, který nám Lotka přichystala na MINC workshopu a je to pozlacený vellum, přidělaný na bílou kartičku. Stránka je i na mne trochu divoká, ale zároveň ucelená s jasně danými propojujícími prvky.








 


4 komentáře:

  1. Divoká stránka? Jako vždy krásná, jen jsou nezvyklé ty dvě velké fotky :).

    OdpovědětVymazat
  2. Ta je čupr, musím taky prubnout to "S".

    OdpovědětVymazat