středa 21. září 2016

PL - léto začíná

Ve svém albu se už konečně dostávám na začátek prázdnin. :) Stránku jsem se zase snažila ladit do převážně světlých barev a krom bílého kartonu s textem a orámování fotek, jsem využila i kartičky z kolekce Dreamy od Becky Higgins. Není to sice žádná novinka, ale často se k ní ráda vracím. Většina kartiček je v jemných pastelových barvách a díky tomu patří mezi poměrně univerzální sady, které se hodí v zásobách mít.

Ke zdobení jsem využila výřezy, které jsem mi zbyly z jiných projektů a doplnila kovovými odznaky (badges), nýtky (brads) a enamelkami ve světletyrkysovém odstínu.


Motýlka z pauzáku (vellumu) už sice v albu mám, ale díky jemnosti průhledného papíru se mi moc hodil i sem.


K textu jsem doplnila jen odznak z kolekce Carpe diem a pár enamelových teček.


A takto vypadá kompletní stránka.


Slunce si s námi v posledních dnech hraje na schovávanou, takže nám nabízí skvělou příležitost zůstat doma a dohánět scrapové resty. :)

Adéla


Žádné komentáře:

Okomentovat