středa 7. září 2016

PL - rodinná oslava a kapsa pro lenochy

Tentokrát je stránka barevně trochu divočejší. Je to tím, že jsem chtěla zachovat více fotek, i když nemají moc uměleckou kvalitu, nejsou barevně vyladěné, ale jsou na ní lidé, které moc často nevidím a proto jsem je chtěla v albu mít. I proto jsem sáhla po výřezech od Amy Tangerine, které barvami také moc nešetří. Pak už mi k mé hromádce fotek stačila jen kartička z kolekce Favorite things, pár enamelových srdíček, pauzák a lepící tečky.



Nejdříve Vám ukážu celou stránku a pak pár detailů. Dvě fotky jsem vytiskla černobíle, protože byly focené večer a kvalita už za moc nestála, ale možná jsem tak měla udělat i ty fotky z restaurace s příšernou žlutou stěnou. 


Horní část je věnovaná běžným dnům a spodní dvě řady jsou z oslavy narozenin mého strejdy a jeho přítelkyně. Díky tomu se na Moravě sešla skoro celá rodina a bylo opravdu moc prima všechny zase vidět.

Schovala jsem si pár obrázků od Elly a chtěla jsem je umístit do alba. Vyrobila jsem si takovou malou kapsu "pro lenochy". Uřízla jsem si kus transparentního papíru, přehla napůl, na BigShotu naembossovala tečky a dozdobila výřezy od Amy. Žádné další složité lepení. Vše se pak stejně zastrčí do plastové kapsy, takže vůbec není potřeba, aby byly slepené i strany. 


Ella zatím není žádný umělec, ale aspoň pár kousků jsem si schovat chtěla. Ta zelená obluda vlevo jsem já - směju se prý tak, že jsou mi vidět zuby...
 


Jednu z kartiček jsem dozdobila enamelovým srdíčkem, u kartičky s textem je zase výřez od Amy Tangerine.

 

Nevím, jak vy, ale já dělám album především pro "budoucí generace" a tak mi došlo, že já samozřejmě vím, jak se členové rodiny jmenují, ale Ella si to třeba za pár desítek let už pamatovat nebude. Proto jsem na jednu fotku přilepila kartičku "family" a z druhé strany přikreslila drobnou nápovědu.


Pokud jste dočetli až sem, děkuji. :)
 
Adéla



4 komentáře:

  1. Ta kartička se jmeny příbuzných je super!

    OdpovědětVymazat
  2. Adél, žlutou stěnu nesnáším taky a jak píše Péťa, ta kartička se jmény příbuzných je perfektní!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já nechápu, že ještě na spoustě místech nepochopili, že bílá nebo nějaká neutrální barva na stěnách je prostě fajn. :) Už při hledání místa na svatbu, jsem byla vytočená z toho, na kolika místech mají stěny v barvách, které se mi do svatebního konceptu vůbec nehodí :)...Tmavě zelená, červenožlutá (pruhovaná jako pyžamo)... brrr :)

      Vymazat