úterý 6. září 2016

Poprázdninové Dnes na Scrapylife stole


Další z pravidelných rubrik, které máme po prázdninách zpátky je "Dnes na Srapylife stole"! 


Doufám, že jste si ten letní čas radovánek dostatečně užili, nasbírali hodně inspirace a hlavně materiálu a teď už vám nebrání nic v tom to všechno pěkně zpracovat do vašich alb a deníků.



Na Scrapylife stole dnes vidíte hlavně objednávky a plánování dalšího měsíce. V té nejbližší budoucnosti se chystá jedno nové a jedno staro/nové překvápko, ale momentálně nic víc neprozradím... :-) Kdo si počká, ten se dočká a věřte, že to bude stát za to.


Pak mám pro iPhone uživatele vychytávku - pokud ji tedy už neznáte :-) Na Facebooku jsem viděla funkci o které jsem já osobně doteď nevěděla a jsem si jistá, že každá PLkářka ji využije - v kalendáři se dá nastavit, že se vám budou zobrazovat čísla jednotlivých týdnů.

Nastavení je v:

Zobrazení je následující:


Kdo ví, že tuto možnost zobrazování má i Android, podělte se s námi o to v komentářích pod přízpěvkem. Určitě to všichni uvítáme a díky.

V neposlední řadě chci připomenout, že se nám po prázdninách také vrátila oblíbená Scrapylife PL STORY! A moc se těším na vaše soutěžní příspěvky.


A aby té práce nebylo tolik, šla jsem si protáhnout tělo na Pilates...



Krásný týden,

Charlotta





Žádné komentáře:

Okomentovat