středa 28. září 2016

PL - červenec je tu


Ve svém albu se konečně dostávám k červenci. Protože je v některých týdnech zážitků a fotek více, předpokládám, že využiju více stránek než jednu na týden. Pro ten první jsem vybrala stránku s rozvržením v designu A. Opět jsem využila psaní textu přímo do fotek a výrazného bílého orámování fotek.
Použila jsem kartičky z kolekce Dreamy a několik z kitu September skies. Na jednu z kartiček jsem pomocí pěnových čtverečků přilepila výřez ze sady od Amy Tangerine.



Na další z kartiček jsem si vystřihla nápis ze stejné sady (September skies), také podlepila pěnovou páskou a použila pár enamelek. Bez těch už na svých stránkách neobejdu.



Velkou kartičku jsem si vyrobila z kartonu ze sady papírů Take Me Away, fotku nalepila a černou fixou dokreslila "šití".




Kompletní stránka je laděna do kombinace bílé a mint barvy a dopadla takto. :)




Užívejte si babí léto.

Adéla


2 komentáře:

  1. Krásné. Moc se mi líbí barevná kombinace bílá a mint. A ta prošívaná fotka je boží. (Verča S.)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc! Myslím, že na oživení kartiček někdy stačí i "šití" fixou, i když příště radši najdu jehlu a nit. :)

      Vymazat