pátek 2. září 2016

Pokračování naší dovolené po ČR

V předminulém příspěvku jsem vám představila stránku ze začátku naší dovolené. K nahlédnutí zde. A dnes vám ukáži pokračování. Jde o jednu dvojstranu, která zachycuje místo, kde jsme celý týden bydleli a jak jsme si užili den příjezdu.





Na první stranu jsem použila kapsu designu F a na druhou jednu kapsu z této sady. Všechny kartičky jsou z Confetti core kitu od Becky Higgins.

Protože jsou fotky dost barevné, nepoužila jsem tedy žádné zdobení. Až na toto. Na dvě fotografie (každá na jedné straně) jsem nanesla propisot z kolekce Better Together od Amy Tangerine.
 

Když jsem zpracovávala druhou kapsu, zjistila jsem, že mám víc fotek 3x4. Ustříhla jsem tedy bílou čtvrtku na velikost 6x4 a na ní přilepila fotografii doplněnou kartičkou z již zmíněného core kitu.

Snad se vám dvojstrana líbí a já jdu pokračovat v lepení :-)
Krásný víkend všem!
Petra


2 komentáře:

  1. boží dvoustrana, Peti, a ta kartička LOVE THIS LIKE A LOT je nejlepší! ta se mi líbí moc!

    OdpovědětVymazat
  2. Moc dekuji, Jani! jojo, ta kartička je moc pekna...jde videt, ze i v tech starsich zásobách kartiček se musí hledat :-)

    OdpovědětVymazat