středa 16. září 2015

Project Life WEEK No. 29/2015


Taky se Vám někdy stalo, že jste žili v domnění, že je úterý a ona přitom byla středa? Ups! Mně se to stalo právě dnes. Ani nevím proč, ale nikterak mi dnešní den nepřišel "kreativní". Tedy až do této chvíle. Došlo mi, že Kreativní středa je tu a jí již ráno měla mít připravený článek pro Vás. Ale nevadí, holky obě spí a já mám stránky hotové, takže zbývá "jen" sepsat něco málo okolo. A teď pozor, protože ono "okolo" znamená novinkovou kolekci EVERYDAY!

Pomocí dokonale neutrálních kartiček jsem vytvořila dvě stránky, tentokrát ne ve zcela typických plastových kapsách


Měla jsem v počítači přichystané fotky a dvě se mi tak moc líbily, že jsem měla chuť udělat z nich "třicítkové veledílo" :-D. Ale jelikož není čas a ve výsledku nebude ani prostor v albu, musela jsem se spokojit s velkými čtverci. Fotografie holek, které vidíte jsou vyvolané jako čtverec 15*15cm. Tuto variantu můj oblíbený fotolab nabízí, takže mi stačilo jen fotky oříznout.


Na fotku s Nelinkou jsem na závěř dolepila "W" značící "week" tohoto roku, a to pomocí bílých "thickers-ek". Nápis "everyday" se mi perfektně hodil k fotografii, protože je na ní zcela promáčená Nela, která denně v tropech skákala pod trysky na našem trávníku v parku :-). Nápis jsem vystřihla z jedné z kartiček novinkové sady EVERYDAY!


I spící Julinka je dokrášlena vystřihnutým nápisem "hallo", který najdete na jedné z kartiček v kitu.


Zbylé dva velké čtverce jsem využila k journalingu a menším fotkám. Černý čverec s nápisem "you are magic" pochází opět z jedné z kartiček, kterou jsem rozstřihala. Kolekce Everyday je pro mě naprosto ideální. Je v ní totiž část kartiček, která je dosti popsaná a takové karty já moc nevyužívam. Není mi tedy líto do nich střihnout a použít jinde jen kousky. Druhá část jsou krásné čisté kartičky, kde je spousta místa pro Vás text.


Druhá stránka vznikla trošku spatláním všeho možného, protože nás koncem týdne přemohl bacil a všichni jsme doma padli. Netřeba nás litovat ani přát brzké uzdravení, toto byl náš týden v červenci :-). Ano, stále ještě doháním skluz.


S radostí jsem vystřihala nápisy psané stejným fontem a dozdobila jsem s nimi kartičky. A abych nápisům dodala trochu výraznosti, vždy jsem je podlepila 3D čtverečky. V průběhu celé stránky jsem ještě dolepila kousky papírů (psané psacím písmem). Jedná se o velkou kartičku z kitu, kterou jsem natrhala rukou a kartičky tak trochu více sladila. 



Nejen na velké kartě si můžete všimnout černých obdélníků s názvy dnů v týdnu. Jedná se o Everyday Project Life Chipboard Stickers, tedy samolepicí kartonové výseky, které jsou přímo dělané pro sadu Everyday a jsou naprosto úžasné.

Tyto výseky s názvy dnů se mi moc hodily, protože tento týden jsme byli u doktorů snad víc než doma. Nejprve jsme byli na první kontrole u paní zubařky. Do této doby nám tesáky prohlížel pediatr a teď bylo na čase vyrazit "ven". Další byla na řadě mladší Julinka, které se v nemocnici koukli na kyčle (rutina, žádný problém :-) ) a na závěr přišel pátek, kdy jsme prostě odpadli a museli "se jít léčit" :-)...není nad to, když v tropech dostanete horečky...


Tak co říkáte na novinkovou kolekci EVERYDAY? Mně se líbí moc. A pokud i Vám a nestihli jste ji vybojovat, rozhodně písněte mail a Charlott Vám ji jistě mileráda doobjedná. Tak rychle jako Everyday zmizelo máloco :-D.
Krásné "úterý" všem!
Míša



Žádné komentáře:

Okomentovat