pátek 4. září 2015

jedno dovolenkové instagramové minialbum ...


... tak jako jsem si loni oblíbila Project Life, tak letos jsou to jednoznačně miniaturní insta albumy. Že jedno budu muset nutně vytvořit jsem věděla hned, jak Lotka naskladnila krásnou letní kolekci Poolside od Crate Paper. Báječná záležitost pro dovolenou u vody! Tak si říkám, jestli jsme k tomu moři nejeli jen proto, abych mohla použít všechny ty chipboardy a glitrované ozdoby ... Samotné tvoření šlo dobře od ruky a když se ke mně dostalo tohle nádherné novinkové album od Heidi Swapp, nemohla jsem přestat, dokud nebylo hotovo.


Připravte se, že dnešní příspěvek je relativně dlouhý, ale především obrázkový. Vyvolala jsem si totiž hooodně fotek. Víc, než mohlo album pojmout a příliš mnoho na to, abych vůbec byla schopna použít objemnější zdobení. I přes značnou redukci je album opravdu nadité. Používala jsem především výseky a chipboardy z kolekce Poolside, třpytivou abecedu z diářové kolekce Hello beautiful od Heidi Swapp, 6x6 papíry z kolekce Dreamy do Heidi Swapp, obyčejnou bílou čtvrtku, 4x4 folie se zlatým potiskem z kolekce Amelia od Studio Calico, washi pásky, epoxydové nápisy od Heidi Swapp a vellum ze zlatým potiskem Amelia. Tak, "formality" máme za sebou a teď vás zvu na prohlídku ...






Můj oblíbený psací stroj se téměř nezastavil ...



Nechtěla jsem se spokojit pouze s velikostí 4x4, takže jsem pomocí Pana Fuse (děkuji, Lotko!) některé čtvercové kapsy zmenšila na 3x4 - super pro fotky na výšku, jejichž oříznutí na čtverec prostě není žádoucí.





Na některé fotky jsem tiskla inkoustem StazOn ...



... na jiné psala pomocí psacího stroje.






Některé fotky jsem si nechala vyvolat ve větším formátu a pro zpevnění je podlepila bílou čtvrtkou.




Plastové průsvitné nápisy byly pro mě novinkou, nikdy předtím jsem se s nimi nesetkala a nevěděla, čím je přilepit. Osvědčilo se lepidlo Glossy Accents.



Chipboardový rámeček jsem podlepila fotkou (fotka je i z rubové strany) a průhlednou fólií, která "drží" rámeček v albu.



Mé oblíbené vellum ..



.. a písek z pláže nesmějí chybět.




Další velkoformátovou fotku jsem opatřila vlaječkou z textilní washi pásky ..




.. a dřevěným (wood veneer) srdíčkem.




Epoxydové nápisy od Heidi Swapp vypadají na fotkách výborně.





Fólii se zlatým srdíčkem z kolekce Amelia jsem dala do jedné z čtvercových kapes.




Jednodušše jsem zakomponovala i vstupenky.





Další velká fotka a moje oblíbená se synkovými ťápotami v písku  ...






Vellum se zlatým potiskem z kolekce Amelia se k tomuto albu prostě hodí.









.. a jeden tlusťoučký chipboard přilepený na kapsu.





Zlaté horké embosování na průhednou fólii.



Nemohla jsem odolat a přestože album již doslova praskalo ve všech, musela jsem si jednu chrastítkovou kapsičku udělat - když už jsem měla toho Pana Fuse půjčeného ...




A blížíme se do finiše ...





Tak a to je naše album. V podstatě naše první dovolenkové album. Těším se, až přibudou další, neboť společně strávené chvíle mě bavit nepřestanou. Stejně jako jejich zpracování. A co vy? Už máte nalepeny vaše letní zážitky? 

Přeji vám krásně strávený víkend a nezapomeňte, dneska večer jsou noooviiinkyyy!!
Jana


17 komentářů:

  1. Nádhera, Jani. Za pár dní pojedeme taky k moři, tak už vymýšlím, jak zpracuji ty tuny fotek. A insta album je tako jedna varianta. Díky za inspiraci ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moni, nevím, jestli bych teď nešla do většího formátu, fakt jsem bojovala s místem :)) a užijte si dovolenou, v září je moře nejlepší!!!!

      Vymazat
  2. To je tak krásné album! Insta alba se mi moc líbí, ale nějak do nich nemám co zpracovat :-(. Tak si aspoň užívám, když mi někde někdo ukáže to své a tohle je fakt úžasné. Díky za možnost nahlédnout!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji!! tak co vím, insta jsou dobrá taky jako dárky pro babičky, manžele :)) tak třeba tady je možnost :)

      Vymazat
    2. Pravda, babička bude mít příští rok 90 let, to by byla fajn příležitost... ;-)

      Vymazat
    3. no tak to je úplně luxusní příležitost!

      Vymazat
  3. Jani, nádhera, moc povedené! Písek a chrastidlo - krása!!!!

    OdpovědětVymazat
  4. NAPROSTÁ BOMBA!
    Jani, ty mi tedy dáváš! Nejdřív mě zlanaříš na diář (už ho mám na příští rok přichystaný) a teď, že bych si taky někdy zkusila to Insta?!? No to mám co dělat! Nutno říci, že máš úžasné fotky a ty co jsou na sebe jakoby napojené jsou mé nejoblíbenější :-) No prostě celé je to moooc parádní! :-*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. patří ti to :))) já myslím, že netřeba váhat a jít do toho! děkuji, Lotko!!

      Vymazat
  5. Jani je opravdu krásné .... to je inspirace zase ....

    OdpovědětVymazat
  6. Jani nadhera. Chtela bych ho taky zkusit a vytvořit tatkovi album ke svatbe ale porad sbiram odvahu jestli to budu s timhle formatem umet. No ty ho mas krasne a vymakane, jen zavidim ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kájo, vůbec, ale vůbec se toho neboj!!! čtvercové fotky jsou prima, jen das do kapes, ozdobíš a kartičky a máš tu nejzákladnější a krásnou vzpomínku hotovou!!!!

      Vymazat
  7. Jani nadhera. Chtela bych ho taky zkusit a vytvořit tatkovi album ke svatbe ale porad sbiram odvahu jestli to budu s timhle formatem umet. No ty ho mas krasne a vymakane, jen zavidim ;-)

    OdpovědětVymazat
  8. To je zase pastva pro oci :) Do posledniho detailu vyladene a neskutecne krasne :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mirko, děkuji moc!!! všem děkuji za tolik milých slov a mám velikou radost, že vás album inspiruje!!

      Vymazat