středa 23. září 2015

Project Life WEEK No. 30/2015

Šnečím tempem pokračuji dál. Mám sice 8 týdnů "sekeru", ale co už. Alespoň se na podzim zahřeju při tvorbě těch tropických stránek. Dnešní 30.týden jsme zčásti promarodili, museli jsme si tedy najít zábavu jaká se jen dala, hlavně tedy doma. Druhou polovinu týdne už jsme "rajzovali" a užívaly tropů. Tentokrát vznikl meruňkovo-šedý týden, který ani tak nemá konkrétní kolekci. Opět jsem střihla do velké čtvrtky a zdobení vzala kde jen se dalo!


První strana je v ne úplně typické plastové kapse. Pořídila jsem je kdysi s mým prvním albem a nějak se jich ne a ne zbavit, takže se je snažím využít. Řekla jsem si, že se musím zbavit všeho, co mi doma leží déle než rok a začínám kapsama :-D.



Na titulní kartičku k týdnu, na kterou tentokrát dosti překvapivě vyzbylo místo, jsem nalepila kartonový výsek s nápisem "hallo" (Poolside Chipboard Stickers). Jako podklad je daný meruňkový scrap papír, na něm látková "kartička" z Color Magic Value Kit, které jsou součástí kitu. Pomocí razítkové abecedy jsem vypsala dny v týdnu a datum. Zbytek tvoří mé milované enamelky v naprosto skvělých barvách. No vážně, zkuste se podívat kolik meruňkových a šedých enamelek doma najdete. Já jen pomálu :-).



Naši "nemocenskou" jsme si náležitě užívaly. Škoda jen, že bylo venku tak parádně. 



Z nudy už jsme dokonce i sázely melouny :-D. No vážně. A dnes, po 8 týdnech Vám můžu říct, že pěstujeme stále. Meloun roste vesele dál a Nelinka se chodí dívat, jestli už se ten "moloun" nedá jíst :-D



S radostí a bez jediného zaváhání jsem vytáhla meruňkovou abecedu Happy Things Mini Alphabet Stickers, kterou znáte z posledních novinek a z mého minulého článku. 



Poslední "kartičkou" - asi spíš kartou je má mladší dcerka, která zkoušela čepičky po sestřičce. Byla to zkouška ryze praktická, protože jsem potřebovala zjistit, co může Julinka podědit a co bude třeba pořídit nové. A ačkoli jsou holky téměř přesně o 2 roky od sebe, Julinka má tu makovičku nějak velikou a bohužel těch čepek tolik nepodědí ...leda by ty zimní nosila v létě a na podzim ...asi ne, že? 
Na kartě je k vidění opět abeceda Happy Things Mini Alphabet Stickers, razítková abeceda a pár enamelek.



Druhá strana je v téže plastové kapse. Krom stejných "zdobítek" je tu navíc použito pár 3D čtverečků, což není z fotky úplně patrné. Na velké kartě vystupují díky čtverečkům ty menší fotky.




Fotka, na které je Nelinka s mou milovanou ledovou kávou, byla až moc křiklavá, tak jsem ji překryla pomocí vellumu a na něj pak narazítkovala svůj text. Kartonový výsek Poolside Chipboard Stickers dotvořil fotku k mé představě.



Fotek holek, kde se po sobě válej (vlastně válí se pořád jen Julča, opačně by to nebyl pěkný pohled a rozhodně bych ho nedala nikde veřejně - sociálku netřeba volati!) mám opravdu spousta, protože Nelinka má moc ráda, když si může ségru "pochovat". Tahle se mi ale líbila, naprosto vystihuje tu Nelinky lásku a něhu k Julince. Tou rukou ji nechce praštit, to zrovna dělá "malá malá" a Jůla dokonce věnovala pohled mně, takže tuhle fotku jsem tady prostě mít musela!



 Na závěr ještě obrázek, kde je vidět i velká karta lépe. Zdobení je stejné jako na ostatních kartičkách a nic nového Vám tím asi neukážu, ale třeba alespoň někoho inspiruji a vytáhnete své roční zásoby a materiál, který Vám doma jen leží a leží. Pojďte ho taky použít :-).



Děkuji za Váš čas a těším se zase za týden.
Míša



2 komentáře:

  1. Míšo, ty malé fotky podlepené pěnovými čtverečky jsou parádní, krásně to vynikne!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani děkuji :-) ...jsou to takové mrňky malé, ale aspo'n jsopu teď vidět

      Vymazat