středa 2. září 2015

Project Life - kterak jsme oázu nalezli!


Léto uteklo jako voda a já Vás dnes všechny zdravím, tentokrát v první "pracovní" kreativní středu. Doufám, že jste utřeli slzu, když šly děti včera prvně do školy a školy, a že už to bude ode dneška zase jako před létem. Ani se nenadějeme a tropy budou zpět (holt to bude stát pár měsíců deště a čvachty, ale co už :-D). Dnes tu jsem s příspěvkem krátkým, protože na víc jsem neměla vytisklé fotografie. Jedna strana, na kterou jsem nepoužila žádnou sadu kartiček, protože je to stránka zase komplet "fotková".


Opět jsem vytáhla plastové kapsy s převahou čtverců, protože ty jsou na zaznamenání událostí z jednoho dne prostě nej nej nej. Jednotlivé fotky jsem tentokrát podlepila obyčejným papírem, protože já prostě jsem ta "rámečková". Myslela jsem si, že nechám fotky velké, ale po umístění do kapes se mi stránka zdála jako jeden velký bordel. Takže jsem vzala řezačku, pustila si jeden z oblíbených filmů a řezala a řezala. Výsledek? Jedna stránka mi zabrala takového času, že za běžných okolností za stejný čas udělám tři :-D. Nu což, alespoň jsem zase shlédla nějaký ten filmek.


Krom podlepení bílým papírem jsem si vytvořila stránku do největší kapsy. Od doby, kdy jsem začala s PLkem, sbírám jak největší popelář každý leták a cetku, kterou na našich cestách najdu. Člověk nikdy neví, kdy to využije :-D. Takže jsem pak doma rozstřihala jeden z letáčků a vytvořila jsem si tak vlaječky na velkou kartu. 

Pár fotek, má oblíbená washi páska a jako třešnička už jen růžový výřez z pěnovky (SMILE). Aaaa úplně bych zapomněla - nějaká ta enamelka přeci nesmí chybět, takže i tady je rozhodně najdete.


A pokud hledáte tip na hezký výlet, doporučuji všema deseti. Pro děti úplně top vyžití a sama hodně zvažuji, že se sem ještě jednou vydáme, protože "Babí léto" je ta nej část podzimu a rozhodně se nevyplatí ji prosedět doma :-).
Krásný zbytek dne a netruchlete po prázdninách, vždyť brzy budou Vánoce :-).
Míša



2 komentáře:

  1. Nádhera, Míšo! Na tuhle kapsu už se chystám pěkných pár týdnů ;) A z našeho prodlouženého víkendu v Harrachově budu mít hned 2 nebo 3.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Moni, taky už jsem.ji chtěla zkusit vícekrát, ale ještě na ni dojde. Je vazne super :-)

      Vymazat