středa 9. září 2015

Mise splněna, rok 2014 je kompletní!


Jakmile se zlomí srpen a na kalendáři uvidím onu devítku značící měsíc září, začíná pro mě v podvědomí čas Vánoc. Ne nee, nebojte, nejsem jako obchodní řetězce, nezdobím v září byt, nehrajou nám doma koledy, ani nevystavuji po bytě čerty a Mikuláše. Ale jelikož jsem matka a navíc máme velice početnou rodinu, září je pro mě tak akorátní čas na to, abych si udělala přehled a alespoň vymyslela, čím koho Ježíšek obdaruje. A jakmile máte doma děti, je to o to důležitější. A zaří je tu! Dnes ráno dokonce začalo hučet v ložnici...co to? TOPENÍ. No tak to už jsou Vánoce prostě za dveřmi! A já ostuda ještě neměla loňský štědrý den. Napraveno, doděláno, album může frčet do knihovny :-). 


V plastových kapsách jsem měla připravený jakýsi polotovar. Pouze zastrkané fotky a nějakou tu kartičku. Sice polotovar, ale práci to ušetřilo. Vytvořila jsem dvě stránky do čtvercových kapes v klasických vánočních barvách.


A protože má naše Lotka (rozuměj Charlotta :-) ) svůj Kreativní tým vskutku ráda, mohla jsem už sáhnout do balíčku novinek a vytáhla jsem k ruce naprosto senzační abecedu.


 Pokaždé jsou ty nej věci z e-shopu okamžitě pryč. Kolikrát mě ale překvapí jak je možné, že "tahle" skvělá věc tu pořád visí? A přesně to se týká abecedy Happy Things Mini Alphabet Stickers. Nejsou to žádné "kobyly", ale decentní psaní písmo, které se vejde jak na kartičky, tak na fotografie.



 Navíc je jich v tom balíčku neskutečných 545 kusů! Ano, abeceda je hned v několika barvách a ty pastelové barvičky jsou úchvatné. Dnes se mi ale šikla právě červená.

A protože červené abecedy mám je dvě, to by bylo, aby nebylo :-D Lípla jsem tam tedy pár písmenek i z té druhé - Doodlebug Ladybug TEENSY TINY ALPHA.


No já se vám táááák naladila na ty Vánoce :-). Po létě je to pro mě nejhezčí čas v roce a od dob dětí je ještě oblíbenější. Nelinka si se mnou sedla k albu, prohlížela si fotky a k mému údivu si Vánoce opravdu pamatuje. Vidíte, i takový efekt má to naše lepení :-), Na svařáček je ještě brzy, ale na to pomalé těšení prostě ne, ne u nás.


Ta radost obdarovaného se totiž nevyrovná ničemu! Manžel už sice o letošním albu ví, ale ještě ho neotevřel a na články nechodí, jen občas. On sám totiž chce mít další rok pod stromkem, a zase si tak připomenout celý letošek. Co nás potkalo, co se nám povedlo a vlastně i nějaký ten karambol :-). Takže já ty Vánoční dárky vlastně tvořím celý rok! Mějte se krásně...


Krásnou středu všem!


Žádné komentáře:

Okomentovat