úterý 8. září 2015

Project Life Week 28/2015

A máme tu 28. týden mého Project Life alba, který jsem opět vytvořila z mixu různých PL kartiček. Ani se mi nechce věřit, že to co je na fotkách, je již dva měsíce zpátky. Ten čas letííí!





Už dlouho mi tu ležela sada černých pěnových samolepek (Riseand Shine od Amy Tangerine) a tak jsem se ji rozhodla použít a tím jsem vlastně začala. Vše ostatní jsem tomu podřídila. A protože se mi to vše zdálo takové …, no divné… Doplnila jsem šedá a oranžová vellumová (pauzovací papír) srdíčka (BaxterHearts Vellum od Studio Calico). Plastové kapsy, které jsem použila, jsou typ „A“ (Becky Higgins).






Titulní kartička je ze sady Dreamy Core Kit Project Life® (Heidi Swapp pro Becky Higgins) na kterou jsem nalepila černé pěnové samolepeky (Rise and Shine od Amy Tangerine) a sešívačkou jsem přichytila dvě vellumová (pauzovací papír) srdíčka (BaxterHearts Vellum od Studio Calico).
Pro vyznačení datumů tohoto týdne jsem zvolila razítko (Studio Calico) a oranžový fix.

 
V tomto týdnu jsem nafotila pár fotografií a nemohla se rozhodnout, které dám do alba. Vyhrálo toto zpracování a mě nemusí být líto, že tu nějaká z nich nebude. Doplnila jsem jen černou pěnovou samolepku (Riseand Shine od Amy Tangerine).


I tentokrát bude v tomto příspěvku kartička od Janči („Kreativní pátek s Janou“). Janička ví, jak moc mám ráda nejen Starbucks kávu a udělala mi nádherné přáníčko s novinkovým razítkem od Tima Holtze. Já si hned tu sadu razítek musela koupit a tak vlevo vidíte další razítko z oné sady.
Jani, opět děkuji! Ty přesně víš, co se mi líbí a čím mi udělat radost :-*


Zde velmi jednoduše – kartička o velikosti 4x6 inch, čtvercová fotografie s bílým rámečkem, černá pěnová samolepka (Rise andShine od Amy Tangerine) a text.


Kartička vlevo je z kolekce Midnight Core Kit Project Life® (Becky Higgins) s fotografií. Vpravo je kartička ze sady Studio Gold (WeR) a vellumové (pauzovací papír) srdíčko (Baxter Hearts Vellum od Studio Calico).

Přeji hezký den a děkuji za pozornost,

Charlotta


6 komentářů:

  1. Boze to kafe je dokonale razitko..♡♡♡..jinak super stranka, ta barevna kombinace je super...

    OdpovědětVymazat
  2. Boze to kafe je dokonale razitko..♡♡♡..jinak super stranka, ta barevna kombinace je super...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ali, děkuji moc :-) Jojo, kafe je neskutečný! Budu je pořizovat i do e-shopu www.scrapylife.cz

      Vymazat
  3. ooooo, to me tesi!!! a mam radost, ze ty mas radost a ze to proste vsechno tak krasne na te strance ladi ... a ze budou kafova razitka.... jupiiiii!

    OdpovědětVymazat
  4. Sááákra, tak už jsi mne předběhla :D Stránka je prostě nádherná! <3

    OdpovědětVymazat