pátek 30. října 2020

Project Life Week 20/2020

Na 20tý týden mého Project Life alba 2020 jsem se rozhodla použít krásnou Scrapbook čtvrtku o velikosti 12x12 inch - Finders Keepers Die-Cut Scout Paper. Tato čtvrtka má krásný "vodovkový" nádech kombinovaný spolu průřezy. Nevím, proč jsem s jejím použití, čekala tak dlouho. 

Nečekejte žádný extra zpracování, to já neumím, takže jsem fotky i kartičky jen doplnila o ...

... pár Phrase (slova) samolepky a samolepící abecedu na nadpisy od Ali Edwards Week In The Life. Ty doplňují originální nápisy, které jsou do papíru vyřezané. Bohužel už nejsou k dostání, ale Ali Edwards nabízí i jiné vhodné AE samolepky a produkty

Na základ titulní kartičky z Finders Keepers Die-Cut Scout Paper jsem pomocí razítek natiskla označení týdne a roller razítkem označení dnů. 


To co jsem popisovala u titulní kartičky, se nese celým tímto týdnem...






V tomto týdnu jsem také zachycovala svůj WEEK IN THE LIFE (WITL) - úžasný projekt, který vymyslela Ali Edwards. Tentokrát se jedná o průřez, shrnutý na dvě fotky pomocí koláže. Ale přesně tento týden jsem zachytila i do samostatného WITL alba.


Zkuste si take zachytit "svůj týden" za pomoci Ali Edwards, je to zábava.

Přeji hodně zdraví a krásný víkend,
Charlotta



Žádné komentáře:

Okomentovat