pátek 16. října 2020

Project Life Week 18/2020

Dnešní nakouknutí do mého Project Life alba 2020 zahrnuje osmnáctý týden. Použila jsem mix několika kolekcí a i přesto k sobě sedí. Použila jsem  samolepky a výseky z kolekce Office Hours  a papíry  Storyline Chapters Journaler Project Pad a Everyday Paper Pad 6x6

Na základ titulní kartičky s označením týdne jsem použila papír z Everyday Paper Pad 6x6. Na tu jsem nalepila výsek z nové Covid kolekce Lets Stay Home od Pinkfresh Studio - přímo Lets Stay Home Die-Cuts.  Pomocí razítek jsem natiskla označení týdne a dnů. Razítko s tématem karantény s "#" je z novinkové kolekce Living the Quarantine


Ostatní kartičky jsou opět ve stejném stylu - samolepka s ikonkou a Phrase (slova) z Lets Stay Home Cardstock Stickers, razítka dnů "MONDAY", linek a #staysafe z kolekce Living the Quarantine 






Krásný víkend,
Charlotta








 



Žádné komentáře:

Okomentovat