pondělí 26. října 2020

Project Life Week 36/2018

 

Krásný den Vám přeji a pevně věřím, že jste zdravé jako rybky. Nevím, zda máte podobné pocity jako já, ale mě se vůbec nechce zpracovávat rok 2020, prostě jako by nebyl. Album zeje více jak 3/4 roku prázdnotou, nemám v něm ani titulní stránku. Jedinné, co jsem si letos zaznamenala v reálném čase byla výzva od Ali Edwards Pieces of us. Více se o této výzvě dočtete v mém únorovém článku. Radši se teď vracím do minulých let, kdy nám bylo hej a nemuseli jsme řešit, zda máme roušku či nikoliv. Ale dost bylo té negace. S odstupem času věřím tomu, že i album na rok 2020 se zaplní a bude vše v pořádku. Tím, že víc času teď trávíme doma, jsem si dala předsevzetí řádně probrat mou scrapbookovou skřínku a vyřadit materiál, jež se mi už nelíbí, nebo jsem ho použila víckrát a další stránky už z něj v albu nechci. Ale také jsem mu chtěla dát poslední šanci. A tak došlo na tuto celkem starou sadu s názvem Adventure od Becky Higgins.

Levou stranu jsem vložila do velké nedělené kapsy 12x12. A použila jsem jako základ bílou čtvrku, na niž jsem pak nalepila papíry či seříznuté kartičky z výše zmiňované kolekce Adventure. Zdobila jsem tentokrát úplně minimálně a nechala tak vyniknout nadpisům ze zajímavé abecedy od Heidy Swapp, kde v jednom balení naleznete 3 různé barvy i fonty písmenek.
 
 
Spoustu písmenek už jsem použila na jiných stránkách a jedno K mi tak ve slově Školkáček chybělo. Nahradila jsem ho tedy I a obráceným V. Háčky jsem pak ustřihla z W a ještě mi zbylo i na čárku.
 
 
Některé PL kartičky se dají použít i jako rámeček, ale to řezání skalpelem mi pořád nejde 😉 ještě, že jsem nešla na chirurgii, řezala bych křivé jizvy 🙈
 
 
Pravou stranu jsem pak vložila do kapsy s klasickým rozvržením typu A.



Dokonce se mi podařilo přidat i odklápěcí kartičku s naším oslavencem. Kde ty loňské, spíš předloňské sněhy jsou?
 
 
A ještě jedna ukázka Heidiny abecedy, která je stějně tak nenafotitelná jako holografická Picnic in the park, ale obě jsou na e-shopu stále k dostání. Tento odstín je v reálu zelený a ne žlutý jako na fotce. Ale aspoň to takto tady více koresponduje s barvou jablka 😊


Více o této kolekci si můžete ještě přečíst v tomto článku a nebo můžete načerpat inspiraci i v tomto článku
 
 
J.



1 komentář:

  1. Teda, to je opravdové dobrodružství 👏🏻. Stránky se ti povedly 😍 a ten rámeček je skvělý 🙂.
    Mé album 2020 také zeje prázdnotou a ještě dlouho bude, protože konečně jsem začala trochu plnit rok 2019,sláva.

    OdpovědětVymazat