středa 7. října 2020

Project life album - 28/2020

 Dneska tu bude trochu změna. Vždy vám ukazuji stránky, které na sebe nenavazují a jsou od sebe vzdálené i několik měsíců. Dnešní Project Life a scrapbooková stránka  jsou v albu hned vedle sebe. A co je spojuje krom jedné akce? No přeci materiál od Heidi Swapp.

 



Začneme kapsičkovou stránkou. Jedná se o typ rozvržení N a kartičky jsou z Value Kitu Magnolia Jane. Sada už má ostré rohy, přesto jsem si kartičky trochu seřízla (líbí se mi bílý rámeček a jak to stránku prosvětlí).

K zeleným karrtičkám jsem se snažila najít vhodnou abecedu a použila jednu z abeced Color Vibe (a hned několik sad je stále skladem).

Ač jsou kartičky samy o sobě dostačujícím prvkem, přidala jsem i pár ozdob. Na stránce tedy najdete transparentní samolepky Beautiful, enamelky Creekside a puffy srdíčko.


A také krásné puffy ozdoby z kolekcí Super Cool a Office Hours. Moc se mi líbí, jak se samolepka doplňuje s fotkou, jak jejich okraje spolu krásně ladí.


Na zelené kartičce je tmavší čmouha a já ji využila k natištění nápisu pomocí abecedy Rilley's a černého StazOnu. No a zelená k zelené, takže ENJOY.


Konečně se dostávám ke stránce, která se mi moc líbí. Původně jsem chtěla nalepit dvě PL stránky, ale potom jsem dostala chuť na rozměr 8,5 x 11 (navíc se mi nějak nahromadily fotky v nedělených kapsách, které přímo volají o nalepení).


 K fotkám jsem si tedy vzala bílý papír a sadu papírů 12x12 Art Walk. Jejich výhodou je, že z druhé strany jsou bílé, takže mám podklad pro další stránku. Na nápis z abeced Color Vibe jsem se snažila použít podobné odstíny, jako jsou na krásném hlavním papíru.

Styl papírů Art Walk přímo vybízí k ničení papíru. Základní bílý jsem si jen na dvouch místech lehce natrhla a krásný oranžovočervený jsem poničila nůžkami. 

V sadě jsou kromě vzorovaných papírů i jednobarevné v dané barevné paletě, pár třpytivých papírů plus dva archy potištěného vellumu a jeden list se samolepící abecedou. Fotky jsou tedy podlepeny papíry ze stejné kolekce. Vše spolu krásně ladí, což mám na těchto nových sadách od Heidi moc ráda.


Tento vzhled stránky mám moc ráda. Není na něj potřeba žádných složitých technik a vypadá úžasně. A ani by mi nevadilo, kdyby se v albu opakoval, protože každý papír a fotka jsou jiné (navíc skluz moc nepřeje složitějším záležitostem).



 Na závěr přidám maličký tip. Když dělám podobné překrývání papírů, tak je nejlepší použít k přichycení washi pásku, kterou jsem si nejprve několikrát nalepila třeba na tričko. Ony některé jsou hodně přilnavé a při odstraňování mohou poničit papír, což se moc nehodí a je tedy lepší to neriskovat. Potom stačí vzorovaný papír ustřihnout podle bílého, použít oboustrannou lepící pásku a odstranit washi pásku.


A to je pro dnešek vše, ale asi se tu tato kombinace bude objevovat častěji.


Přeji krásné tvoření.

Ajka

 




2 komentáře:

  1. Ájo, krása! Tleskám a dávám si předsevzetí na další stránku nalepit aspoň pár enamelek, ať se mi zásoby tenčí :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji 😊. Přesně tak, jen ať se zásoby tenčí. Jsme potom skoro jako hledači pokladů, viď? 😉

      Vymazat