pátek 23. října 2020

Project Life Week 19/2020

Při zpracování devatenáctého týdne jsem nakombinovala dvě totálně odlišné kolekce a to nejen vzhledem, ale i svým vznikem. 

Zatímco papíry z kolekce Everyday (Project Life Becky Higgins) jsou poměrně staré a bohužel se tato kolekce již nevyrábí, samolepky a výřezy z Covid kolekce Lets Stay Home od Pinkfresh Studio jsou novinkou. 

Přímo jsem použila Lets Stay Home Die-Cuts a  Lets Stay Home Cardstock Stickers

Na základ titulní kartičky s označením týdne jsem použila papír z Everyday Paper Pad 6x6. Na tu jsem nalepila výseky z nové Covid kolekce Lets Stay Home od Pinkfresh Studio - přímo Lets Stay Home Die-Cuts.  Pomocí razítek jsem natiskla označení týdne a dnů. 


Na následujících fotografiích vidíte využití papírů z Everyday Paper Pad 6x6 a doplňků Lets Stay Home Die-Cuts a  Lets Stay Home Cardstock Stickers
Na některé papíry z kolekce Everyday Paper Pad 6x6 kde by zanikly texy, jsem nalepila bílou scrapbook čtvtku




Kartičku s růžovým potiskem jsem se rozhodla vložit abych naředila tu černou barvu. Použila jsem ji ze sady papírů High Five (Project Life Becky Higgins).


Užijte si víkend,
Charlotta



2 komentáře:

  1. Stránky jsou krásné 😍, kolekce se opravdu skvěle doplňují ❤️. Umím si ty stránky představit u bez růžového prvku, jen s bílými okraji 😉 ale ta růžová je krásně osvěžující 👏🏻.

    OdpovědětVymazat