pondělí 3. června 2019

Project Life Week 14/2019


Krásný den Vám přeji!
Dnes Vám přiblížím náš 14. týden tohoto roku. Ne, že bych měla již zpracovaný rok 2017 a 2018 a posunula se takto dopředu, jen jsem chtěla změnu a udělat něco "skoro" aktuálního :)
Minulý týden slavila Paige Evans 34. narozeniny a byl toho celý Instagram. To mne navedlo na myšlenku, udělat nějaký výtvor inspirovaný jejími stránkami. Ač Paige tvoří převážně layouty a minialba, já měla chuť na Project Life.


Vzala jsem si k ruce skoro všechny materiály, jež mám doma a jsou designované právě Paige. Vybrala jsem kolekci Oh My Heart a Take Me Away. Klasickou kapsu typu A a šlo se lepit:)


Pravda, PL nejde dělat tak jako layout, ale přeci jen jsem některé typické prvky, z nichž na první pohled je poznat, že jde o stránku od Paige uplatnila i v mém Project Life. A je to: výšivka, výstřižky, mix vzorů, barevnost.



Mám za to, že tato dvoustrana bude ta nejbarevnější z celého alba.

Pár detailů:


Na kartičky jsem použila 6x6 papíry z kolekce Take Me Away. Samolepící kartónovou abecedu a papírové výřezy


A dokonce jsem našla i poznámkový bloček s razítky. Uplatnění našla i puffy samolepka ve tvaru kytičky.



A tímto se pro dnešek s vámi loučím, omlouvám se za horší kvalitu fotografií a minimum textu bez odkazu na výlet, bohužel technika mne zradila a PC s wifi si dělá co chce.😡😡

A i toto množství fotografií a textu mi zabralo cca 3 hodiny. Držte mi palce, ať se mi to do příštího týdne podaří opravit.

Děkuji za přízeň!
J.


Žádné komentáře:

Okomentovat