pátek 21. června 2019

Project Life jako Scrapbook 06/2019

Máme tu druhé kolo naší Scrapylife týmové výzvy PL jako SCRAP. 
Stejně jako v předchozím kole bude podmínkou použití kartiček z kolekce Project 52 Rad. Druhou podmínku jsme si zadaly formu - ano, bude to 12x12 inch Scrapbooková čtvrtka, kterou si každá rozloží dle reálných PL kapes.
 
Já jsem si vybrala rozvržení typu C. 

A postupně, jak každá z našeho kreativnímu týmu bude představovat svůj PL jako SCRAP, budou i jiná rozvržení stran.

Rozhodla jsem se, zpracovat 22. týden tohoto roku. Jako podklad jsem si připravila dvě bílé čtvrtky o velikosti 12x12 inch (Kaisercraft) - z jedné strany hladké a druhé s jemnou strukturou. Kartičky jsou z kolekce Project 52 Rad. Vybrala jsem bílé s akcenty zelené, modrozelené a květin.

Na podklad z bílé scrap čtvrtky jsem si pravítkem rozvrhla kapsu typu C a postupně lepila předem připravené kartičky a fotky.


Titulní kartička u mě ani nemůže být jiná, než ta ze sady Project 52 Fresh Core Kit, kterou jsem ořízla, protože má v originálu kulaté rohy a nalepila ji přímo na 12x12 podkladovou čtvrtku. Na ni jsem natiskla část razítka "THIS IS" z novinek na Scrapylife od Ali Edwards (Daily) pomocí razítkovacích polštářků (také Ali Edwards Mini Ink Bundle). Ručně jsem dopsala datumy a nalepila výstřižek květin z kartičky z kolekce Project 52 Rad


Zbytek stránky se opět a zas jen opakuje :-) Prostě moje klasika...

Razítkem natištěné nápisy "THIS IS...." od Ali Edwards (Daily) pomocí razítkovacích polštářků (také Ali Edwards Mini Ink Bundle) se opakují,...

nalepená srdíčka ze sady Journal Studio (Crate Paper) se opakují,...


motivy květin ze sady kartiček  Project 52 Rad se opakují,...


nalepené word phrase (slova) samolepky ze sady Journal Studio (Crate Paper) se take opakují.




Děkuji za pozornost a příští měsíc se můžeme v další Scrapylife výzvě PL jako SCRAP těšit na Jarku, která nám ukáže kouzla s rozvržením kapsy typu B :-) 

Krásný víkend a děkuji za pozornost,





Charlotta



1 komentář:

  1. Krásné stránky, použití razítek a květin je úžasné 😍.

    OdpovědětVymazat