pátek 7. června 2019

Project Life Week 16/2019


Šestnáctý týden PL alba 2019 je žlutý, moje oblíbená barva. 
V tomto týdnu jsem jako obvykle použila kapsy  typu A  (Becky Higgins)... 

... do kterých jsem mimo fotek vložila Project Life kartičky Project 52 Rad (Becky Higgins)

Titulní kartičku jsem složila ze dvou - na podkladovou bílou s černými čárkami z kolekce Project Life kartičky Project 52 Rad (Becky Higgins), jsem nalepila ořez druhé s označením týdne "16 week sixteen" z kolekce Project 52 Fresh Core Kit. Pak jsem přidala puffy srdíčko (Shine On Pufy od Amy Tan), datum pomocí roller razítka a ještě dřevěný "#".



Jak už je u mě zvykem, opakuji většinou minimum zdobení na obou stranách. Tentokrát jsem si zvolila puffy srdíčka (Shine On Pufy od Amy Tan), dřevěné ozdoby a samolepící abecedu (Vellum Doodle od Frackled Fawn).


Na této Project Life kartičce Project 52 Rad (Becky Higgins) jsem ještě k výše zmíněném použila razítko s textem "fantastic". Textová razítka mám obecně moc ráda, především ta v angličtině. Pro mě jsou jedny z nejlepších ty od Ali Edwards



V tomto případě jsem předem natištěný text "you're a gem" doplnila o dřevěnou ozdobu.



A další použití razítka. 


Nakonec jsem doplnila texty a rychlé zpracování je hotové.

Krásný víkend,

Charlotta



1 komentář: