pondělí 10. června 2019

Přání ke Dni otců a pánské gratulace

Krásný den,
ani ne před měsícem Lotka naskladnila na e-shop novinky a od pátku jsou tam další. A jsou nádherné! Mrkněte na e-shop do sekce novinky, ať vám ty krásnosti neutečou!
Já si z těch květnových vybrala kolekci Gingham FARM od MME a Click od Becky Higgins.
Červen je v naší rodině náročný na oslavy. Můj manžel, syn, otec i švagr slaví narozeniny a k tomu ještě na 16.června připadá Den otců. Pánských přání tedy tento měsíc vyrobím hned několik najednou, pár z nich vám dnes představím.


Základ přání je z bílé čtvrtky a je velké 5x7 palců (ve složeném stavu). Vejde se tam tedy dost dlouhý text :) nebo malůvky od dětí.
Dále jsem na základ použila oboustrannou čtvrtku od MME, věneček je vystřižený z PL kartiček stejné kolekce. Samolepící abeceda k této kolekci není, ale krásně mi posloužila černá od mých oblíbených PinkFresh. A pár enamelek je z mých letitých zásob.


 A abych nezapomněla, věneček je podlepený 3D oboustranými lepícími čtverečky.


Druhé přání je o něco menší, opět se základem z bílé čtvrtky 5¹/₄ x 5 ¹/₄ palce. Na oboustrannou čtvrtku jsem jen nalepila samolepící květinu a tečkovaný pásek ze sady samolepek. Nápis je vyveden z mentolkové puffy abecedy z kolekce Indigo Hills 2.

A poslední třetí přání, je to nejmenší pro nejmladšího oslavence. Tady jsem si vzala k ruce jinou kolekci. Poznáte kterou?


Ano, je to Typecast od WeR.

Základ je opět z bílé čtvrtky složený do velikosti 4x4 palce. Barevné papíry i zlatá včelka je ze sady papírů 12x12 palce Typecast. Nápis Happy, Bee Day jsou složené z písmenek od Dear Lizzy. Zlatá puffy pomlčka je odstřižek z X od PinkFresh.

A to je pro dnešek vše. Já jdu tvořit ještě další pánské gratulace, protože s Gingham FARM to jde samo.

Mějte se krásně a příští týden se na vás těším!

J.


1 komentář: