středa 12. června 2019

Project life album - 11/2019

Dneska jsem tvořila z kolekce, kterou jsem ještě nepoužila. Je jí poměrně nová Snapshots, která má už ostrá rohy. Na druhé stránce jsem kartičky ještě zkombinovala s prastarými (ale stále dobrými) papíry Twirly Girl. A zdobení? To je opět minimální.






Kdybych měla určit bravu první stránky, byla by to oranžová. Celkem netypické, viďte? Je to použitím právě oranžové abecedy od Pinkfresh. Plastová kapsa je typ F.



Na první kartičku jsem vystřihla nápis z jiné a ze zbytku jsem si ještě udělala žlutý podklad. Čtverečkovaný podklad je také pěkný, hodí se k barevné fotce. Pluska jsou z aršíku Creekside a enamelky stále z platíčka The Mix No.1.



Na velkou fotku jsem ještě přilepila průhlednou samolepku od Simple Stories z kolekce Beautiful (krásně doplní fotku a jsou i skladem).



Z čeho mám velkou radost je použití černých kartonových vlaječek s čísly. Jsou z kolekce Everyday. Nejprve jsem je chtěla nalepit jen na fotky s H na gauči, ale to by mi zbyla čísla od 3 do 5, což by byla škoda. Zakoukala jsem se více na stránku a všimla si, že se tam vyskytuje telefon na více fotkách, tak proč toho nevyužít. První dvě čísla jsem přelepila a doplnila ostatní. Použití dvou stejných kartiček vedle sebe asi není nejlepší nápad, ale fotky k sobě patří, tak tedy i kartičky. Vlaječky jsem ještě z každé strany ozdobila malými enamelkami.


Poslední dobou jsem si také oblíbila psaní textu na počítači. Netisknu na kartičky, ale na silnější bílý papír. Napíši si pár vět či hesel, které mi doplní fotky. Ale snažím se nezanedbávat ani klasické psaní. Krásně se to potom doplňuje. Na těchto čtyřech kartičkých se mi opakuje zdobení, které je na celé stránce. Oranžová abeceda, enamelky, kartonové ozdoby a text vystřižený z kartičky. Kartička "loving this" je krásná, stačilo jen zkrátit fotku tak, aby se vešla do prázdného místa. Ale vlaječka jí rozhodně neuškodila.


 A jsme na konci této stránky. Opět jsem využila prázdného místa na kartičce a jen přilepila fotku, tu jsem doplnila jen o abecedu. Růžová s oranžovou není asi ta nejlepší kombinace, ale ani nejhorší.


Druhá stránka je modrá a dominují jí světle modré abecedy od Pinkfresh. Plastová kapsa je typ O, který jsem použila poprvé. Typů kapes je už opravdu velké množství.


Kartičky jsou opět z kolekce Snapshots. Prostřední část stránky, kde jsou kartičky o velikosti 4x4 je potom z papírů Twirly Girl - vybrala jsem si ty šedivé. Na nápisy jsem použila tři druhy abeced od Pinkfresh. Je skvelé, že mají stejnou barvu a dají se tedy krásně kombinovat. Jedná se o nejmenší Indigo Hills 2, úžasnou abecedu The Mix No. 2 a trochu širší Simple&Sweet. U No. 2 je skvělé i to, že obsahuje číslice, které jsou vyplněné hmotou (ze stejné jsou písmenka). Získávám tak z 6 a 9 čárky/háčky na české nápisy.


Krásně modrá kartička s domečky, byla by škoda ji nevyužít. Opět jsem doplnila psaný text tištěným. Kartonové ozdoby jsou opět z kolekce Everyday. Líbí se mi, jak malá enamelka doplňuje bílou kartonovou hvězdičku.


Asi nikoho nepřekvapí, že enamelky jsou z platíčka The Mix No. 1, které opět barevně ladí s abecedou. (Koukám, že mi při focení spadlo písmenko D.( Na této stránce jsem použila 2x 2 stejné kartičky.


Možná si je ještě trochu na pravé straně přeházím. To je výhoda těchto alb, stále se s nimi dá do jisté míry pracovat. Nic nemusí být definitivní jako ve fotoknize.

A to je pro dnešek vše. Myslím, že v mém albu je typ A v menšině, taky to tak někdo má?

Přeji krásné tvoření.

Ajka




Žádné komentáře:

Okomentovat