pátek 31. května 2019

Project Life Week 15/2019


Na poslední květnový den připadá zveřejnění 15. týdne mého Project Life alba. Je neskutečný, jak rychle ten rok utíká! 

V tomto týdnu jsem jako obvykle použila kapsy  typu A  (Becky Higgins)...
... do kterých jsem mimo fotek vložila Project Life kartičky Snapshots (Becky Higgins)


Titulní kartičku jsem složila ze dvou - na podkladovou růžovou s týdny (Snapshots Core Kit Becky Higgins) jsem nalepila ořez druhé s označením týdne "15 week fifteen" z kolekce Project 52 Fresh Core Kit. Aby toho nebylo málo přidala jsem enamelkovou hvězdičku, datum pomocí roller razítka a ještě jsem narazítkovala doplňkový nápis zeleným inkoustem.


  
Mimo klasických textových kartiček jsem také použila tzv. filery (neboli vyplňovací), které jsem také dozdobila a nakonec napsala i texty.  Na níže uvedenou jsem narazítkovala slovo "KNIHOVNA" (ano, je tam chyba, U místo N) razítkovací abecedou Stay Colorful. a opět přidala enamelkovou hvězdičku.


  Další je hodně podobná té předešlé...


... stejně tak i ta následující.


Vše se prostě pořád dokola opakuje a to je to nejlepší co jsem mohla udělat, abych stáhla svůj několikatýdenní skluz. Druhá výhoda je i ta, že není layout přeplácaný.

Krásný víkend,


Charlotta


Žádné komentáře:

Okomentovat