pondělí 20. května 2019

Project Life Week 28-29/2017


Krásný den všem!
Říkala jsem si, že rok 2017 už dokončím bez prezentace na blogu a zde se posunu už do roku 2018. 
Původně jsem si tak tyto dva týdny, jež byly chudé na fotografie, chtěla slepit jako takovou oddychovku a moc to neřešit. Jenže nakonec mi to nedalo, a stránky jsem nakonec nafotila i sem. Třeba to někomu z vás pomůže, jak se nehroutit z lepení i když je fotek málo.









Týden dvacetosm, který mám v albu na levé straně v kapse typu F se nese v bílo-hořčicové barvě se zlatými akcenty. Kartičky s ostrými rohy jsou z kolekce Stories, která je dle mého velmi povedená. Použila jsem i u týdne patnáct


Místo na journaling jsem si rozšířila vyklápěcí kartičkou tak, že jsem dvě karty 4x6 slepila pruhem bílého papíru do tiskárny. Většinou používám nalepovací kapsu či washi pásku. Je také možno si malou kapsu při-fusovat na velkou či si vytvořit svou vlastní 8x6 kartu, kterou přehnete a rázem z ní je vyklápěcí. Těch možností je velká řada a já chtěla použít něco nového pro mne nevyzkoušeného. A věřím, že to bude fungovat.


Jak už jsem uvedla výše, PL karty jsou z kolekce Stories. Doplnila jsem je zlatou puffy abecedou Sweet and Simple a poradila jsem si s absencí číslic u této sady tak, že jsem název týdne uvedla slovy. Dále jsem abecedu použila jako opakující se prvek na celé dvoustraně.
A protože jsem chtěla použít i další opakující se prvky tak, aby ladily se zlatou abecedou, použila jsem papírové výseky se zlatou fólii od Amy a zlatý spray od Heidi. 
Pár fotek jsem také doladila mini-kartičkami od naší Barči. A moje osobní výzva, použít enamelku. Nakonec je jich 6:)


Pravou stranu s týdnem 29 jsem vložila do kapsy A. PL kartičky jsou také z kolekce Strories, jen ta úvodní patří ke kolekci 52 Rad


Na titulní kartičku jsem už jen nalepila fotku, enamelky a zlatá puffy písmenka. Datum je natištěné rotačním razítkem.


Zlatou jsem na tuto stránku dostala i s pomocí štětce Wink of Stella tak, že jsem vybarvila srdíčko na kartičce.

To je pro dnešek vše a krásný týden vám přeji!

J.


Žádné komentáře:

Okomentovat