středa 8. května 2019

Project life jako Scrapbook - náš 11. týden roku 2018

Hezké středeční (a sváteční) ráno,
už jsem zbyla jen já, kdo neměl příspěvek do naší teamové výzvy. V té jsme si (ale to už určitě všichni víte 😉) daly za úkol vytvořit kapsičkovou stránku bez použití kapsiček, zato s použitím velké stránky 30x30..... Trošku jsem se toho bála, ale nakonec to byla fajn změna.....😉.
Určitě už také víte, že máme dvě podmínky, první je použití kolekce Project 52 RAD od Becky Higgins a druhá je tentokrát použití vodopádu o velikosti PL kartičky...Uf....🙂

Jako základ jsem použila dvě bílé 30x30 čtvrtky, mezi které jsem vlepila pruh z acetátové fólie a do té jsem kleštěmi udělala dírky na vložení do alba. Acetátovou fólii jsem raději dala dvojitě, zdála se mi příliš měkká.
Stránky jsem udělala pouze z černobílých kartiček a doplnila jsem je ozdobami, které vznikly vystřižením nápisů a obrázků z barevných kartiček kolekce 52 RAD.


Na titulní kartičku jsem pomocí razítkovací abecedy Pick me up od Pink Paislee a Archival inkoustů napsala nápis s označením týdne a daty. Barevná škála malých Archivalů je tak veliká, že sladit nápis se stránkou není vůbec žádný problém :-)....
Fotky jsem ještě doplnila nápisy z abecedy Indigo hills 2 z dílny Pinkfresh studia. 



Na této stránce jsem vytvořila vodopád o velikosti malé kartičky 3x4 a opět jsem fotky dozdobila motivy vystříhanými z kartiček 52 RAD kitu.



Druhá strana je také z černobílých kartiček a barevných ozdob.



Nápis POMOCNICE je opět z abecedy Indigo hills 2 - je opravdu krásná, a ty pastelové barvy :-)



Vodopád na této stránce je o velikosti velké kartičky 6x4.


Tak takhle jsem se s teamovou výzvou poprala já. Snad jsem Vás inspirovala, kolekce 52 RAD je opravdu krásná a jak je vidět, vyberou si milovnice (nebo milovníci) černobílé i barevné :-)

A trošku srandička nakonec - když tvořím příspěvek na mobilu, neustále mi opravuje Becky na bečky..... Kdyby to chudák Becky Higgins viděla 😃

Na počtenou zase za měsíc a užijte si volný den.
Kája


4 komentáře:

  1. Moooc hezke stranky, Kaji!! Ja jsem zas laborovala nad tvym POMOCNICE. Riksla jsem si, proc tam mas POMOC a NICE (z Aj) 😂😂

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No Jani,je to taková neplánovaná slovní hricka, Pomocnice a skoro Pekna pomoc 😃

      Vymazat
  2. Káji, krásně si to zvládla! A tleskám nad výstřižky "démantů" a "smajlíků".

    OdpovědětVymazat
  3. To je paráda 🙂. Ti smajlici jsou dokonalí 😍. Na vodopádů je to prostě TOP ⭐👏🏻. Krásné stránky.

    OdpovědětVymazat