středa 29. května 2019

Project life album - 10/2019

Dnešní článek bude opravdu minimalistický, hlavně co se použitého materiálu týče. Dokonce jsem nepoužila ani jednu enamelku. Navíc bude dominantní barvou modrá a ne růžová. Tak jdeme na to.



Nejprve bych se ráda omluvila, za kvalitu fotek. Bohužel mě zradila technika a nemohla jsem upravovat v obvyklém programu.

Teď už k našemu milému tvoření :). Nejprve vám ukáži klasickou PL stránku, kde je ještě trochu té růžové či spíše červené. Kapsa je typu P, tedy čtverce. Právě na tento druh stránky se hodí sady papírů více než kartičky. Já si vzala k ruce papíry z kolekce Let Your Heart Decide od Pinkfresh.


Tento z jedné strany modrý a z druhé červený papír je nádherný. Moc se mi líbil jeho vzor, nechala jsem ho tedy vyniknout a nepoužila jiné ozdoby. Tedy ony tam ozdoby jsou, bílá abeceda Pick Me Up (má ideální velikost a písmenek je hodně) a textové samolepky Small Talk. Svůj vlastní text jsem si vytiskla na počítači, aby stránka nebyla bez textu, ale ten ji zároveň nenarušoval. To se mi povedlo v jednom odstavci popsat celou stránku, nakonec přidám tedy pár detailů.




Samolepky Small Talk jsem si opravdu oblíbila, kdo by jim odolal?

Teď už tedy k té modro modré stránce. Je to velká stránka 12x12, která není rozdělená na kapsičky.


Tento papír ze sady Let Your Heart Decide je opravdu nádherný, nemyslíte? Chtěla jsem, aby hrál s fotkami prim, proto jsem si opět zvolila bílou abecedu Pick Me Up a tištěný text. Abych od sebe oddělila oba modré papíry, použila jsem mezi ně ještě bilý.


Zkusila jsem použít průhledné bílé samolepky ze sešítku Shine On, ale nebylo to ono.


Po vyřazení pár fotek jsem potřebovala zaplnit pravý dolní roh a vytvořila si shluk ozdob. Nejsem v tom takový profík, ale líbí se mi kombinace papírových ozdob z kolekcí Currently a Project 52 Fresh.


Na stránce jsem použila i několik bílých rámečků, které jsem si vytvořila na Frame Punche - Rámečkovači. S jeho pomocí jsem si upravila hlavně podkladové papíry. Dalo by se říci, že jsem odlehčila výsledné stránce a pošetřila si papír na další tvoření. Druhá strana stránky tedy vypadá trochu vykuchaně. Ač jsem tedy na stránku použila tři papíry, je lehká a celkem tenká, což ocení každé album. Díky rámečkovači uděláte 4x cvak, potom odříznete či odstřihnete vnitřek a je  hotovo.


Zmiňovala jsem se o vyřazených fotkách. Sice se mi je povedlo omezit na hlavní stránce, ale stále jsem se jich nemohla zbavit (nedejbože vyhodit). Udělala jsem si tedy velkou visačku z květinového 6x8 papíru do diáře Memory Planner od Heidi Swapp.

Abych dodržela modré ladění, přidala jsem kulaté skvrny pomocí miniArchivalu a prastarého razítka. Až budu slepovat dvě velké stránky k sobě, nechám si tam kapsičku právě pro tuto visačku.

A to je pro dnešek vše. Zajímalo by mě, zda jste si všimli chybějícího háčku v nadpisu velké stránky, jako jsem si ho všimla já při úpravě fotek.

Přeji krásné tvoření.

Ajka

Žádné komentáře:

Okomentovat