pondělí 13. května 2019

Layout - A case of the blahs

Krásný den všem!
Dnes jsem si pro Vás připravila dva layouty z kolekce a case of the blahs od PinkFresh Studia.
První vlaštovkou byl zářijový, jež mne baví pro svou žluto-zelenou barvu, kterou jsem si neodpustila ani nyní. 





 


Materiál, který zde vidíte je vesměs vše z kolekce a case of blahs. Jsou to velké papíry, papírové i kartónové samolepky. Dodala jsem pouze kus vellumu, washi pásku a datumové razítko od Heidy Swapp. 
A proč vám sem tuhle stránku vlastně dávám? Když je tak easy?
Hlavním důvodem je fotografie. Černobílá fotografie jako základ a na ní je nalepená pomocí 3D čtverečků vystřižená postava z barevné fotky. Což udělá zajímavý efekt, bohužel na fotografii to tolik nevynikne.


Jestli si to také budete chtít zkusit, doporučuji kus barevné fotky vyčnívat nad čb. Tak jak je to u nohy na této fotografii. Lépe tak vynikne dymanika celého layoutu.


Druhý layout byl pro mne výzvou v použití enamelek a také kombinací různých kolekcí. Byť jsem zůstala u jedné firmy :) Papíry jsou ze tří kolekcí, což je pro mne výkon.

 
Základ je tedy opět z a case of blahs, ale doplnila jsem ji i o Boys Fort a  novinkovou Out & about.
Prošití jsem zvolila obdobné jako na zářijové stránce.


Enamelky se mi moc líbí, ale použít je v PL natož na layoutu je pro mne výkon rovnající se výstupu na K2:)


Také jsem použila rámeček.

Líbí se vám tahle kolekce také? Máte ji doma? A pokud ano, pochlubte se svými výtvory  na Instagramu s #caseoftheblahs a #scrapylife.

Budeme se těšit na vaše nápady a výtvory!

Krásný týden!

J. 


Žádné komentáře:

Okomentovat