pátek 7. září 2018

Project Life Week 2x stejně, ale přesto jinak

Dnes pokračuji v předem neplánovaném seriálu "stejně, ale přesto jinak". 

Nejen, že jsem vám minulý týden představila tři týdny ze svého Project Life alba najednou z krásné kolekce Project 52 Fresh Core Kit. Ve středu se ke mě se stejnou kolekcí přidala i Ajka a já dnes opět pokračuji na stejné vlně Project 52 Fresh Core Kit.  


Týden 31/2018

Project 52 Fresh Core Kit a převážně růžová varianta. Fotky jsem dala do kapes typu A (Becky Higgins)




Titulní kartičku z kolekce Project 52 Fresh Core Kit jsem doplnila o odřezek z kostičkované kartičky, který ladí s jednou z druhé strany. Pomocí roller razítka jsem natiskla datum.  










Pojícím prvkem není jen barva, ale i černé "vlaječky" s nápisy na některých z kartiček. Na některých jsou vlaječky přímo vytištěné a na jiných jsem je vystříhla a pomocí sešívačky připevnila. 

Aby nebylo vše jen černé, přidala jsem nápisy pomocí růžové abecedy, kterou mám ve svých zásobách asi už sto let. 


Dvě kapsy o velikosti 4x6 inch jsem měla prázdné a tak jsem se rozhodla vložit dvě velké, kostičkované kartičky. Abych je trochu odlehčila a přidala si další prostor na text, nalepila jsem na ně stejné kartičky se srdíčkem a sešívačkou přišila vlaječky. 


Týden 33/2018

Project 52 Fresh Core Kit ve znamení květin a zeleno/modré samolepící abecedy. Fotky jsem dala do kapes typu A (Becky Higgins).


Tuto titulní kartičku ze sady Project 52 Fresh Core Kit jsem ozdobila výstřižky z jiné kartičky, doplnila datum pomocí  roller razítka a doprostřed nalepila "&" ze samolepící  abecedy.
Nadpisy pomocí samolepící  abecedy jsem vždy doplnila o podnadpisy a po vyfocení doplnila ostatní texty. Pořád se mi to zdálo nějak málo a tak jsem na některé kartičky nalepila puffy (měkké) samolepky.  


Černo/bílou fotografii o velikosti 3x4 inch jsem nalepila na bílou kartičku (ustřiženou ze scrapbook čtvrtky) o velikosti 4x6 inch. Poté jsem kartičku nařízla a prostrčila jí již předem natištěnou o velikosti 3x4 inch. Pak jsem nalepila nápis "PRAHA" a puffy (měkkou) samolepku.  


To je pro tento týden vše a těším se na ten příští.

Charlotta




1 komentář:

  1. Lotko, to jsou opět nádherné stránky a ta s kytičkami ❤️? Tu si do alba asi taky udělám. Už je tu tolik stránek z P52F, ale každá je úplně jiná, prostě skvělá kolekce.

    OdpovědětVymazat