středa 12. září 2018

Fuse Tool aneb tavička v akci


V dnešním příspěvku vám představím Fuse Tool tavičku. Tentokrát jsem ji nepoužila jako běžně v papírovém "craft" světě, ale na zabalení nestandardně velkých učebnic. 


V knihkupectví / papírnictví (nejraději chodím do Luxor na Václavském náměstí) jsem si koupila roličku obalové folie na sešity a knihy. Připravila jsem si kovové pravítko, nůžky / řezák a nahřátou Fuse Tool tavičku.  



Na rozmotanou folii jsem si položila učebnici a naměřila ji tak, abych měla po stranách  (vlevo a vpravo) dostatek na kapsy do kterých zastrčím desky. Poté jsem ustříhla přesah folie na výšku (nahoře a dole). 




Po stříhání jsem učebnici na folii otevřela, přehnula u předních i zadních desek a po stranách zatavila.

Nikdo by nepoznal, že jsem desky vyráběla doma a k tomu to bylo rychlé. Nehledě na to, že u syna jsem ta nejšikovnější mamka. Neberte to! :-D

To je pro dnešní den vše, 

Přeji krásný týden a těším se v pátek na Scrapylife blogu,

Charlotta



Žádné komentáře:

Okomentovat