pondělí 24. září 2018

Project Life Week 39/2017

Přeji Vám krásný podzimní 39. týden!

Léto už je definitivně za námi od včerejška i astronomicky a nastal čas na podzimní stránky. Dnes vám představím náš 39. týden minulého roku.

Původně jsem chtěla použít kartičky z kolekce September Skies, ale nakonec jsem se rozhodla pro Currently, prostě mi k těm fotkám barevně ladila víc.  Ale jeden odstřižek jsem tam stejně vpašovala :) Najdete ho?



Moc se mi líbí kartičky se vzorem dřeva a v téhle kolekci jsou jak růžové, tak šedé. Dovedu si ten vzor představit i jako tapetu do ložnice či dětského pokojíku.


Na levou stranu jsem použila plastové kapsy v designu A. Titulní stránku jsem ozdobila papírovými výseky z kolekce Currently. Slovo "týden" i 39. je poskládané ze samolepící abecedy od October Afternoon. Kytičky jsou podlepené 3D samolepícími čtverečky, pro mne "must have" a přemýšlím, zda mám vůbec nějakou PL stránku bez nich :) Kytičkovaná kartička je ozdobená výřezem z jiné PL karty. 
A pamatujete si ještě na loňskou PL Story Moje Otázky? Tak právě z té stránky je má svatební fotografie. Neskutečné, že to bylo před rokem. Klidně bych se vsadila, že to bylo v dubnu .)


Výsek Play hard je vystřižený z kartičky z kolekce September Skies. Hastag je z puffy abecedy Attwell od Fancy Pants Designs. Další zelená abeceda je od výše zmíněné October Afternoon. Zelený kartónový rámeček najdete také v kolekci Currently stejně tak stříbrný výsek around here.


Na pravou stranu jsem použila plastovou kapsu typu C. Pro mne super, když chci vyprávět nějaký příběh a nechce se mi dělat velká 12´palcová stránka.
Měla jsem tři podobné fotografie a nechtěla jsem ani jednu z nich vyřadit. Na té velké journalingové kartičce bude totiž napsaný celý příběh o sběru ořechů u mé sestry. Ve stručnosti, ať nepřijdete o pointu :) Sbírali jsme ty ořechy několikrát dokola, protože Mikulášek si vždy usmyslel že ty nasbírané přesype do košíčku, pak do krabice a nakonec do bedny. A dovedete si asi představit, kolik jich nakonec do té bedny nasypal :)) Celkem 4. Ty ostatní se mu rozkutáleli a my museli sbírat znovu a znovu. No letos sběr asi vynecháme a pojedme na návštěvu až opadne listí :)
Každou fotografii jsem přizdobila jen malým výstřižkem z PL kartičky Currently.


Zde jsem se snažila o krásný typografický nadpis spojením dou abeced (Daily Flash a Attwell). Což se úplně se nevydařilo a ač jsem lepila písmenka nejdříve na pravítko, stejně je mám nalepené hrbolatě. Asi si budu muset pořídit vychytávku na nadpisy od WeR. 


Tento papírový výsek se mi líbí z této kolekce nejvíc. Takto si nějak představuji domy v Bullerbynu v mé oblíbené knize z dětství. 
A jaká je ta vaše? Ještě do konce měsíce se můžete zúčastnit PL Story na toto téma. Já se těším, že tak objevím nějaké nové knihy. 

Mějte se hezky a tvoření zdar! 

J.


Žádné komentáře:

Okomentovat