pondělí 10. září 2018

Layout - Poprvé do školy

Přeji Vám krásný den!
Minulý týden byl pro nás opravdu hektický. První den ve škole, první den ve školce, první plavecký trénink v TJ Slavie, svatba mé kamarádky atd. Tudíž o zážitky opravdu nebyla nouze a už teď se těším, jak vše zpracuji do Project life. 

První den ve škole!
To se musí pořádně zdokumentovat a zaznamenat. A podle mne si tato životní událost (já to asi prožívala víc:) žádá i svou vlastní velkou stránku.  
Na její zpracování jsem si vybrala kolekci od Pinkfresh Studio s názvem Case of the Blahs. 

Na podklad jsem si vybrala 12´ čtvrtku s názvem Meh ze sady papírů Case of the Blahs. Tu jsem ve výši 4´palců rozřízla, otočila a sešila zpět k sobě. Omluvte, prosím, kvalitu fotografií vznikaly při umělém světle. To co vidíte v pravém dolním rohu šedě je ve skutečnosti černé.


Detail prošití bavlnkou, na šipky jsem použila vyšívací šablonu od Amy Tangerine.


V levém horním rohu je shluk papírů a kartónového rámečku s popiskem události. Papírové ozdoby jsou vystřiženy z papíru z názvem Messy. Kartónový rámeček najdete v sadě kartónových samolepek. Razítko s datumem události je od Heidy Swapp. Žluté enamelky jsou opět z kolekce Case of the Blahs.


Barevné čtverečky jsou opět vystřižené z papíru s názvem Messy.


Ozdobu s heslem Today is mine najdete v této sadě kartónových samolepek. Červená srdíčka jsou vystřižena z papíru s názvem Imperfect, podlepena 3D samolepícími čtverečky a ozdobena enamelkami.


Tuto kolekci jsem si zamilovala, takže ji u mne ještě určitě uvidíte. 

Líbí se vám také? Máte ji doma? A pokud ano, pochlubte se svými výtvory buď na FB nebo na Instagramu s #caseoftheblahs a #scrapylife.

Děkuji za přečtení a příští týden se těším na shledanou.

J.


2 komentáře:

  1. Nádherná stránka ❤️. Vyšité šipky nemají chybu, ty jsou prostě top a krásně spojí a propojí celou stránku 👍🏻

    OdpovědětVymazat