středa 27. ledna 2021

Tak trochu jiný PL– kity Ali Edwards

 

Hezkou středu všem, zdravím vás jako poslední členka letošního DT Scrapylife. Tento rok se budeme spolu potkávat častěji,  a to každou poslední středu v měsíci. Blog Scrapylife vnímám jako studnici inspirací pro všechny, kdo se věnují tvorbě Project life. Proto bych vám chtěla v letošním roce postupně představovat svoje PL stránky a snad vás jimi i trochu inspirovat. V tomto příspěvku vám chci ukázat, jak jsem začala na svých PL stránkách používat více kity a produkty od Ali Edwards.  
Kdo jste pravidelní čtenáři Scrapylife, tak jistě jméno Ali Edwards znáte a třeba sami již některý z kitů a dalších produktů této známé americké grafičky a  designérky vlastníte. Já jsem se s kity od Ali blíže seznámila až díky svému členství v DT Scrapylife a musím říct, že její práci propadám čím dál více. Líbí se mi grafická čistota a univerzálnost jejích produktů a hlavně promyšlenost celého konceptu. Kartičky, razítka, samolepky od Ali nejsou pouhým grafickým výtvorem, ale nutí vás více přemýšlet nad vlastní tvorbou.

Na začátku ledna jsem si založila nové 12 x 12 album, ale rozhodla jsem se je trochu ozvláštnit. Poněvadž netvořím po týdnech, ale po měsících, nemám problém s nedostatkem místa v albu. Proto jsem se rozhodla, že vedle klasických rodinných stránek,  si každý měsíc vytvořím stránky věnované přátelům, mému aktuálnímu rozpoložení a budu si značit zajímavé knihy a filmy, které jsem během měsíce přečetla a shlédla. Dříve jsem si na tyto záležitosti vedla různé sešitky a  deníčky a informace jsem měla na více místech. A právě kity od Ali Edwards umožňují všechny tyto oblasti zahrnout do jednoho alba a přitom bude vše hezky ladit. Krásné novoroční přání od mé japonské kamarádky jsem zakomponovala do alba pomocí kitu Ali Edwards Friends story kit. Na první stránku jsem použila samolepící chipboard z této sady. 


Na druhou stranu jsem použila kartičky z kitu ozdobené textilní samolepkou a chipboardem. Na textovou kartičku jsem si opsala pasáž z e-mailu mé další (o generaci starší) kamarádky, abych ji měla na očích. Celá stránka má formát 6 x 8 a mně se líbí střídání různých formátů stránek v albu, což jsem také odkoukala od Ali. 


Na další stránku jsem použila plastovou kapsu typu H o velikosti 12 x 6. První strana je věnovaná  mé osobě, na což v běžném rodinném albu nebývá většinou prostor. Nakombinovala jsem na ni novinkový kit Ali Edwards Stories by the Year a samolepky, razítka a chipboardy z kitu One Little Word, které jsou svými texty velmi inspirativní.



Vrchní kartička na stránce (titulní fotografie) je díky washi pásce otevíratelná, na vnitřní kartičku z kitu Stories by the Year jsem použila motivační razítka z One Little Word Self-care a korkovou samolepku


Druhá strana plastové kapsy je věnována přečteným knihám. Na ni se výborně hodí kit Ali Edwards Read kit, z něhož jsou kartičky a gumová ozdoba dokonale vystihující moji situaci So many books, so little time. 







Spodní část kapsy se věnuje filmům, které mne v lednu zaujaly. Zde jsem použila běžnou kartičku, kterou jsem nahoře pouze ozdobila samolepkou Movie night z kolekce Let Stay Home. Na fotku jsem nalepila štítek a dopsala vysvětlující text. 


Mějte se hezky, tvořte a za měsíc se na vás opět těším!

Miša R. 



1 komentář: