pondělí 25. ledna 2021

Project Life 2020 / week 21 by Bára

Krásné pondělní ráno! Dnes tu mám ukázku z dalšího našeho týdne. Tentokrát to je týden 21.

Jak jsem psala v předchozím článku, dala jsem si letos za úkol pořádně provětrat své zásoby. Při výběru kartiček mi padly do oka ty od Maggie Holmes z kolekce CHASING DREAMS. Jelikož jsem si na tento týden nachystala kapsy o velikosti 3x3, musela jsem kartičky ořezat. Fotky jsem si vytiskla menší, aby pod nimi byly kartičky vidět. Fotek jsem měla celkem dost  místa na jurnaling málo. Natiskla jsem si tedy štítky a ty nalepila přes fotky. I označení týdne padlo na fotku. Pro označení jsem použila novinkovou abecedu z kolekce LET'S STAY HOME od Pink Fresh. Tuto abecedu jsem také použila na kartičce. Zdobila jsem velmi jednoduše, jak je u mne již zvykem. Vystačila jsem si s frázovými samolepkami a glitter srdíčky z moji nejmilovanější abecedy. Tu už bohužel Heidi Swapp přestala vyrábět a pokaždé když si na to vzpomenu, ukápne mi slza :D








Máte také nějaký oblíbený produkt, který se bohužel přestal vyrábět?

Tak zase brzy napočtenou!

Bára



1 komentář:

  1. Baru, 3x3inch kapsy máš super. Už dlouho jsem žádné neudělala, takže díky za nakopnutí

    OdpovědětVymazat