pondělí 11. ledna 2021

Scrapylife Video Tutorial - Project Life 2020 / week 4 & week 5

Krásné pondělní ráno a vítám vás u mého prvního článku pro tento rok! Vrátím se v albu pro rok 2020 zase na začátek a ukážu vám naše dva úplně obyčejné týdny. 

Hned z kraje článku začnu tím, že se tu letos budeme potkávat častěji :) Kromě klasického článku s videem jednou měsíčně se tu ukážu ještě s klasickým článkem. Tak a teď už k dnešní inspiraci :)

Pro letošní rok jsem si dala za úkol provětrat starší kolekce, spotřebovat samozřejmě co nejvíce materiálu (minimálně půlku toho co aktuálně mám) a pak se nimi rozloučit a poslat je dál k někomu, komu ještě udělají radost. Ačkoliv mám pracovnu velkou místa na novinky ubývá a ubývá :D Také posíláte věci dál nebo je všechny syslíte? :) 






Pro týdny 4 a 5 jsem vybrala kolekci BETTER TOGETHER od Amy Tangerine. Jako základ jsem použila kartičky z této kolekce a samozřejmě i papírové a acetátové ozdoby. Kromě ozdob z kolekce jsem si "vytvořila" ozdoby svoje tím, že jsem rozstříhala některé kartičky. To bych doporučila, pokud si nevíte rady jaké ozdoby vybrat. Prohlídněte si balíček kartiček a určitě něco k vystřihnutí najdete :) Jako další zdobení jsem použila z jiné kolekce moje milovaná enamelková srdíčka a chipboardy z kolekce SHINE ON. K označení týdne jsem použila pěnovou abecedu od Paige Evans. Musím říct, že to je teď moje nejoblíbenější. Je tak akorát velká do PL alba. Kromě této barevné kombinace má Lotka na eshopu i jinou a podobnou od Pink fresh!






A tady už je video :) 


Tak za 2 týdny zase ahoj!


Žádné komentáře:

Okomentovat