pátek 29. ledna 2021

Project Life Week 33/2020

Třicátý třetí týden Project Life alba 2020 je vytvořen pouze z několika Scrapbook papírů, samolepek a razítek. 

Největším pomocníkem mi byla úžasná šablona s abecedou Day-To-Day. Pro někoho, kdo nemá úhledný rukopis jako já, je to skvělá volba. 

Project Life kartičky, fotky a ozdoby jsem vložila do plastových Project Life kapes typu A od Becky Higgins

Titulní kartičku jsem vytvořila z klasické bílé Scrapbook čtvrtky o velikosti 12x12 inch a ořízla ji na velikost 4x6 inch. Na tu jsem nalepila výřez ze sady STORYLINE Chapters od Heidi Swapp - Jouranler Project Pad a natiskla datumy. Nakonec jsem přidala nadpis "RODINA" a "ŽIVOT", který jsem napsala pomocí šablony s abecedou Day-To-Day. Puffy samolepka sluníčka je ze sady Oh Happy Life Puffy Stickers od Amy Tangerine



Ostatní kartičky na obou stranách jsou vyříznuty ze čtvrtek ze sady STORYLINE Chapters od Heidi Swapp - Jouranler Project Pad, stejně tak jako papírové samolepky "BESTIES" a "AMAZE".  Všechny puffy samolepky - sluníčka, fotoaparáty, srdíčka, autobus, mráček atd jsou ze sady Oh Happy Life Puffy Stickers od Amy Tangerine


Všechny nadpisy jsem napsala pomocí šablony s abecedou Day-To-Day



Hezký víkend,


Charlotta



Žádné komentáře:

Okomentovat