pondělí 4. ledna 2021

Project Life Week 53/2020

V dnešním příspěvku vám představím poslední týden Project Life alba 2020. Ne, že bych měla celé album hotové, ale několik týdnů jsem přeskočila a zpracovala si zrovna tento. 

Použila jsem kartičky ze sady  Project 52 Rad Core Kit (Becky Higgins), které jsem spolu s fotkami vložila do plastových kapes typu A (Becky Higgins). 

Titulní kartičku jsem vytvořila z podkladového papíru Everyday  (Becky Higgins). Bohužel se už nevyrábí, ale je plno jiných, krásných sad papírů 6x6 inch. Na ten jsem nalepila kartičku "SHUT THE FRONT DOOR" z Project 52 Rad Core Kit (Becky Higgins), natiskla datumy a nalepila puffy srdíčko




 
Pak už jsem jen ostatní kartičky sladila do barvy, přidala další puffy srdíčka a nadpisy pomocí samolepící ABC (Simple Stories).  Některé z kartiček měly hezké nápisy, které jsem vystřihla a pomocí sešívačky připevnila na fotky. 
To je pro první všední den roku 2021 vše. Přeji jen to nejlepší ...

Charlotta



Žádné komentáře:

Okomentovat